Znaleziono 0 artykułów
01.04.2021
Artykuł sponsorowany

Piękno bez wieku w kampanii Nudyess

Basia Czyżewska

Helena Norowicz karierę w modelingu zaczęła po osiemdziesiątce, Maja Salamon jako nastolatka, a Ewa Witkowska święciła triumfy pod koniec lat 90., a ostatnio wróciła na szczyt. Fotografka Lidia Popiel na zdjęciach magnetyzuje srebrnymi włosami. Cztery gwiazdy nowej kampanii Nudyess, kobiety w różnym wieku, udowadniają, że piękno płynie z harmonii.

Polska marka Nudyess od trzech lat konsekwentnie trzyma się raz obranej drogi – tworzy ubrania, które są miękkie i elastyczne, podążają za ciałem, bez względu na typ sylwetki, a wykonane zostały z ekologicznych materiałów w polskich dziewiarniach, więc pozostają w zgodzie ze środowiskiem i zasadami etyki. Ich minimalistyczne kroje i neutralna paleta barw – odcienie różnych typów skóry, biel i czerń – sprawiają, że kolekcje funkcjonują poza sezonami i trendami. Są uniwersalne i praktyczne, ale też wrażliwe na indywidualny typ urody. Nie poddają się sezonowym modom, a dzięki precyzyjnemu wykonaniu i jakościowym materiałom służą latami. 

(Fot. Tatiana + Karol)

Nowa kolacja „Chapter 9” poszerza filozofię marki, zwracając się do kobiet różnych pokoleń. – Tą kampanią chcemy zwrócić uwagę na wiek. Wszechobecny kult młodości powoduje, że kobiety w wieku dojrzałym często są pomijane i niezauważane. My chciałyśmy pokazać, że dojrzałość jest piękna, a kobieta po pięćdziesiątce, sześćdziesiątce czy siedemdziesiątce może nosić te same ubrania, co młodsze kobiety i wyglądać równie dobrze. Nudyess to ubrania dla każdej z nas! – podkreślają założycielki marki Sandra Do Manh i Agnieszka Sołoń. 

 

Nudyess wypuszcza więc dłuższe spódnice z wysokim stanem, sukienki z seksownym, amerykańskim dekoltem i długimi rękawami, opcjonalnie wariant na jedno ramię z wycięciami na biodrach. Pojawiła się też cała gama koszulek, krótkie legginsy i zabudowane majtki. Wszystko utrzymane w łagodnych, cielistych kolorach i odszyte z elastycznej dzianiny o optymalnym składzie – 95 proc. bawełny ekologicznej i 5 proc. elastanu. Materiał jest miękki i elastyczny, podczas noszenia nie wyciąga się. Powstał w Polsce w łódzkiej dziewiarni. 

Modelki: Helena Norowicz, Lidia Popiel, Ewa Witkowska, Maja Salamon
Zdjęcia i film: Tatiana + Karol
Stylizacje: Karolina Limbach
Choreografia: Michał Kot
Makijaż: Kamila Jankowska
Włosy: Daniel Gryszke

1/10Piękno bez wieku w kampanii Nudyess

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę