Znaleziono 0 artykułów
28.04.2021

Premierowo na Vogue.pl: Kampania Myrtille wiosna-lato 2021

Michalina Murawska

W tym sezonie marki dbają o to, by wszystkim spragnionym wojaży dostarczać podróżniczych inspiracji. W drugiej kampanii młoda polska marka Myrtille zabiera nas na Majorkę. Na tle błękitnej wody prezentuje osadzoną w duchu nonszalanckiego boho kolekcję.

Założycielka Myrtille Ula Rybak uwielbia podróże. Nic dziwnego, że kampanie autorskiej marki realizuje w inspirujących miejscach. Premierowa powstała w Amsterdamie, najnowsza na Majorce. Hiszpańska wyspa, uwielbiana przez imprezowiczów i artystów, okazała się idealnym tłem dla utrzymanej w stylu boho kolekcji.

Celem Rybak od początku było tworzenie mody łatwej w noszeniu. Poszczególne elementy można kompletować na różne sposoby, a wszechstronność projektów sprawia, że – w odpowiedniej oprawie i w połączeniu z różnymi dodatkami – można nosić je od rana do wieczora.

Kapsułowa garderoba na lato to według Myrtille zwiewne sukienki, idealne na plaże i na kolacje z przyjaciółmi, swetry z mocno podkreślonymi ramionami, które świetnie pasują do szortów i dżinsów w kolorze écru, pełne objętości koszule i hit tego sezonu, czyli długie spódnice z oplatającymi talię sznureczkami, noszone oczywiście z kusymi topami.

I choć zrealizowana na Majorce sesja przywołuje wakacyjne wspomnienia, nic nie stoi na przeszkodzie, by kolekcję Myrtille nosić także w mieście.

24/26Tylko u nas: Najnowsza kampania młodej polskiej marki Myrtille

Proszę czekać..
Zamknij