Znaleziono 0 artykułów
13.07.2021
Artykuł sponsorowany

Biżuteria z mórz i oceanów

Katarzyna Straszewicz

Perły, muszle, koralowce – nowa kolekcja TOUS Oceaan jest inspirowana podwodnym światem. Oglądaliśmy ją premierowo podczas otwarcia Letniej Stefy TOUS w Sopocie.

Po burzy jest najpiękniej. Dlatego goście, którzy przyjechali do Sopotu na otwarcie Letniej Strefy TOUS w sopockiej restauracji White Marlin, wcale nie żałowali, że akurat w tym dniu przywitała ich deszczowa aura. Lekka bryza malowniczo rozwiewała kreacje w stylu boho, na stołach królowały owoce morza, a stworzony specjalnie na okoliczność przyjęcia drink smakował jak świeży truskawkowy sok z kroplą czegoś mocniejszego.

W takich okolicznościach oglądanie biżuterii to czysta przyjemność. Wśród gości wypatrzyliśmy między innymi Agnieszkę Dygant, Natalię Klimas, Klaudię El Dursi, Maję Sablewską, Klaudię Halejcio, Karolinę Pisarek, Idę Nowakowską, Basię Pasek i Katarzynę Glinkę, które przechadzały się, z ciekawością zaglądając do gablot z pierścionkami.

Najnowsza kolekcja marki TOUS inspirowana jest oceanem, dlatego tak dużo w niej pereł, kształtów muszli czy koralowca. Są też duże, złote bransolety i pierścionki o pofałdowanej powierzchni przypominającej dno morza. Ciekawym pomysłem są łańcuszki z drobnych kuleczek o różnej wielkości. Noszone na szyi, wyglądają inaczej w różnych położeniach. Z takich samych łańcuszków zrobiono też długie kolczyki i bransoletki połączone z kolorowymi sznureczkami.

Marka TOUS jak zwykle zadbała, by jej symbol – miś – przypieczętował każdą sztukę biżuterii. Dostrzegłam go na medalionach, wisiorkach, nawet zapięcia-motylki w kolczykach miały kształt misia. Historia tego wyjątkowego symbolu sięga lat 60. Synowa założycieli marki, Rosa Tous, wychowując kilkoro dzieci, często widywała na wystawach sklepowych tę zabawkę. Zauważyła, że już sam widok misia w każdym budzi miłe skojarzenia – z rodzicielstwem, dziecięcą ufnością i łagodnością, wspomnieniami z dzieciństwa. Tak powstało logo łączące pokolenia.

Sama marka jest zresztą o wiele starsza, niedawno obchodziła stulecie istnienia. Na początku był to warsztat zegarmistrzowski, który w Manresie koło Barcelony założyli Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa. Z czasem przekształcił się on w sklep z biżuterią. Prawdziwy rozkwit zawdzięcza jednak właśnie Rosie – wizjonerce, która do dziś jest mentorką dla pracowników firmy. W większości są to kobiety, takie jak ona – silne, kreatywne, gotowe bez wahania łączyć tradycyjną rolę w społeczeństwie z odwagą, by realizować się zawodowo, pokonywać bariery stereotypów płci i marzyć.

Dla fanek marki życie jest jak ostryga. Warto ją otwierać z odwagą, bo w środku może kryć się perła…

Letnia Strefa TOUS zaprasza gości przez całe lato. Na pyszne jedzenie ze specjalnie opracowanej przez White Marlin karty, dobrą muzykę i zajęcia jogi na plaży, przygotowane przez markę TOUS we współpracy z projektem SelfLove pod patronatem marki Bizuu.

1/15Karolina Pisarek

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę