Znaleziono 0 artykułów
04.09.2021
Artykuł partnerski

Taylor Hill w nowej kampanii marki Sprandi

Redakcja Vogue.pl

Nostalgia za latami 90. nie słabnie. W nowej kampanii Always Right, której bohaterką została modelka Taylor Hill, marka Sprandi zabiera nas w klimatyczną podróż do ostatniej dekady XX wieku.

Oldschoolowe auto, stacja benzynowa na odludziu, upalny, letni dzień i stylowa it-girl w roli głównej – reklama Pepsi-Coli z udziałem Cindy Crawford, która została wyemitowana na początku lat 90., uchodzi dziś za kultową. W najnowszej kampanii marka Sprandi postanowiła powrócić do słynnego spotu i zreinterpretować go na nowo. 

 

W jesienno-zimowej kampanii Always Right miejsce Cindy zajęła jedna z najpopularniejszych modelek nowego pokolenia – Taylor Hill. W klipie partneruje jej Matthew Noszka, model i aktor, którego możecie kojarzyć z netfliksowego filmu „W śnieżną noc”.  Za koncept i reżyserię klipu odpowiadała Charlotte Wales, ulubiona fotografka takich gwiazd jak Bella Hadid, Emma Corrin czy Zoe Kravitz.  

Zarówno kampania, jak i sama kolekcja jest ukłonem marki w stronę lat 90., której sięgają korzenie marki. Znajdziemy tu pastelowe komplety bluz i spodni oraz spodenek, luźnych koszulek, a także popularne w ostatnich sezonach komplety dopasowanych topów i kolarek. Paleta barw również czerpie z dorobku dekady – królują tu odcienie zieleni, błękitu, żółci, różu i lawendy, które dopełniają klasyczna czerń i biel.

Fot. materiały prasowe

Ważnym elementem kolekcji są sneakersy, obowiązkowy dodatek w szafie każdej szanującej się miłośniczki lat 90. Do wyboru mamy pastelowe tenisówki, a także modele w odcieniach czerwieni i khaki czy wygodne buty sportowe z wysoką cholewką.

4/8Taylor Hill w nowej kampanii marki Sprandi w stylu lat 90.

Proszę czekać..
Zamknij