Znaleziono 0 artykułów
14.10.2021

Kampania Zofii Chylak w obiektywie Iny Lekiewicz

Michalina Murawska

Więcej nostalgii, więcej romantyzmu, więcej odwagi. W kolekcji na jesień-zimę 2021 Zofia Chylak proponuje nowe wariacje na temat klasyków swojej marki, ale także premierowe modele. Łączy je jedno – mamy nosić je na spotkania z przyjaciółmi, obiady w rodzinnym gronie i eleganckie przyjęcia. I słusznie, bo to projekty, którymi aż chce się chwalić przed światem.

Podobnie jak inni projektanci, w sezonie jesień-zima 2021 Zofia Chylak eksploruje temat mody na nowe ( w domyśle post-pandemiczne) czasy. Zamiast dosłownego maksymalizmu oferuje jednak nostalgię i romantyzm – subtelnie przemyca do swoich projektów nowe detale, proponuje nowe fasony, eksperymentuje z nowymi kolorami.

Jest w tej kolekcji coś kojącego. Są kuferki wykańczane piórkami, miękkie kopertówki o formach nawiązujących do poduszek, torebki-worki o obłych i jakby wtapiających się w przestrzeń kształtach. Mają odcienie czerni, ale też karmelowego brązu i kawy z mlekiem – ponadczasowe i jednoznacznie kojarzące się z jesienią. Romantyczny charakter tych projektów pięknie wybrzmiewa w kampanii zdjęciowej. Za obiektywem stanęła Ina Lekiewicz, stylizowała Ashlee Barett-Bourmier.

Nowe modele i kolorystyka to nie jedyne zmiany w marce. Chylak otwarcie mówi, że chce, by jej koncept był jeszcze bardziej spójny z zasadami zrównoważonej mody. Oprócz lokalnej polskiej produkcji i pozyskiwania surowców z krajów Unii Europejskiej już teraz zobowiązała się, że do 2022 roku udział skóry garbowanej roślinnie wzrośnie w jej kolekcjach do 80 proc. 

 

Kolekcja będzie dostępna od 14.10.

Zdjęcia: Ina Lekiewicz 

Stylizacja: Ashlee Barrett-Bourmier 

Casting: Ania Joźwiak 

Makijaż: Sandra Cooke 

Włosy: Tomi Roppongi

Modelka: Aishwarya Gupta 

Produkcja: Raw Production / Lou Greenaway

11/18Zobacz najnowszą kampanię torebek Zofii Chylak

Proszę czekać..
Zamknij