Znaleziono 0 artykułów
06.11.2018

Premierowo na Vogue.pl: nowa kampania 10 DECOART

Michalina Murawska

W swojej pracy inspirują się sztuką użytkową, ale też twórczością największych – Dalego, Picassa, Matisse’a, Strzemińskiego. Swoją klientkę określają mianem nowoczesnej i wymagającej, a siebie „duetem projektowo-wykonawczym”. Anna Pałubicka i Konrad Komorowski, założyciele i projektanci 10 DECOART, nie zamykają się w ściśle określonych wzorniczych ramach. Poszukują nowych, nieszablonowych rozwiązań, w których prostota miesza się z awangardą, a geometria z bogactwem kolorów i kształtów. Jako pierwsi prezentujemy najnowszą kampanię marki.

Kim jest współczesna Afrodyta? Takie pytanie zadają sobie twórcy marki 10 DECOART przy okazji premiery najnowszej kampanii. Współczesnego ucieleśnienia mitologicznej bogini szukali w Warszawie, interpretując ją jako świadomą i ciekawą świata bohaterkę. Na klimatycznych fotografiach uwiecznił ją już po raz drugi duet fotografów Tatiana Pancewicz i Karol Wysmyk.

– To z pewnością świadoma i ciekawa świata kobieta. Jest jedną z nas – mówi o współczesnej Afrodycie Anna Pałubicka, współzałożycielka i projektantka marki. Dokładnie taka, jak klientka 10 DECOART, która ceni sobie nie tylko oryginalne i nieszablonowe wzornictwo, ale od biżuterii wymaga znacznie więcej niż jedynie urozmaicenia codziennej lub wieczorowej stylizacji. To właśnie z myślą o  niej duet nieustannie poszukuje nowych, balansujących na pograniczu mody i sztuki rozwiązań, a rozwijając autorski koncept przypinek, stwarza powiększające się z sezonu na sezon możliwości indywidualnej interpretacji.

Piny z nowej kolekcji można nosić pojedynczo, zbiorowo (na przykład wzdłuż nogawek spodni, diametralnie odmieniając tym samym ich zastosowanie) i w różnych konfiguracjach, zdobić nimi klapy marynarek, szaliki i chusty, szwy wzdłuż kieszeni czy zapięcia płaszczy. Towarzyszą im wykonane ze złoconego mosiądzu i srebra lub pokryte emalią kolczyki – niektóre popartowe, niektóre ostre, geometryczne, w kolorze eleganckiego złota, bądź szalonego turkusu. Nieoczywiste, lecz przy tym wyjątkowo łatwe do wystylizowania.

Reklama

1/9Kampania 10 DECOART

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę