Znaleziono 0 artykułów
03.02.2019

Kampania Gucci wiosna-lato 2019: Czas na show!

Michalina Murawska

"Amerykanin w Paryżu", "Deszczowa piosenka" i "Wszyscy na scenę" to tylko kilka kultowych musicali, do których odnoszą się twórcy kampanii Gucci na wiosnę-lato 2019. Alessandro Michele i fotograf, Glen Luchford serwują tym samym fanom marki inspirującą podróż wgłąb początków popkultury i złotej ery muzycznych, hollywoodzkich produkcji.

W kolekcji na jesień-zimę 2018 pojawiły się ubrania i dodatki z logo studia Paramount, w kolekcji Resort 2019 – Chateau Mormont. Impreza celebrująca nową odsłonę zapachu Gucci Guilty odbyła się w listopadzie na terenie Hollywood Forever Cementery. Alessandro Michele upust swojej fascynacji światem filmu i legendą Hollywood dawał wielokrotnie. Tym razem jednak mocniej zagłębia się w przeszłość. Wspólnie z fotografem, Glenem Luchfordem, wskrzesza klimat złotej ery Hollywood, najbardziej kultowe musicale i najbardziej niezapomniane choreografie.

Obaj robią to z wielką dbałością o szczegóły. Modele i modelki ucharakteryzowane są na wzór największych, ówczesnych gwiazd kina, scenografia nawiązuje do tych znanych z najbardziej kultowych produkcji, w krótkich filmikach pobrzmiewają oryginalne utwory z musicali z lat 50. i 60. i wykonywane są dokładnie te same układy taneczne, Nie trzeba być więc musicalowym specjalistą, żeby na kolorowych i pełnych glamour fotografiach oraz filmie rozpoznać takie tytuły jak “Deszczowa piosenka”, “Nie ma jak show” czy “Mężczyźni wolą blondynki”. Nawiązaniom do złotej ery Hollywood towarzyszy jednak parada ubrań i dodatków z najnowszej, wiosenno-letniej kampanii marki: różowo-niebieskie sukienki z błyszczących frędzli, intensywnie fioletowe, cekinowe kreacje, wysadzane kolorowymi koralikami garnitury, duże shoppery na łańcuczku, biżuteria z motywem fauny i flory oraz kolejne wariacje na temat popularnych sneakersów i mokasynów. Wszystkie nawiązujące do najbliższego Michele'owi eklektycznego stylu, spójne z ideą gender fluid i robiące piorunujące wrażenie.

Dyrektor kreatywny: Alessandro Michele

Art Director: Christopher Simmonds

Zdjęcia/Reżyseria Glen Luchford

Włosy: Paul Hanlon

Makijaż: Isamaya Ffrench

Utwory użyte w zdjęciach i filmie: An American in Paris: TM & © Turner Entertainment Co. Singin’ in the Rain: TM & © Turner Entertainment Co. The Band Wagon: TM & © Turner Entertainment Co. Gentlemen Prefer Blondes: © 2019 Twentieth Century Fox Film Corporation. There’s No Business Like Show Business: © 2019 Twentieth Century Fox Film Corporation. Cover Girl: © 2019 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved.

Teledysk: There’s No Business Like Show Business by Irvin Berlin: © Berlin Irving Music Corp. Courtesy of Twentieth Century Fox Film Corporation.

1/13Kampania Gucci wiosna-lato 2019: Czas na show!

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę