Znaleziono 0 artykułów
19.02.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kampania 303 Avenue wiosna-lato 2019

Michalina Murawska

Był już Marrakesz i była Barcelona. W sezonie wiosna-lato 2019 marka 303 Avenue zabiera nas w jeszcze dalszą podróż – do Kapsztadu. Jej twórczyni inspiruje się stylem modelek ze zdjęć Helmuta Newtona, monochromatyczną paletę wzbogaca o wyraziste wzory, a sfotografowanie kampanii powierza Dennisowi Swiatkowskiemu, którego książka „Chasing Dreams” miała swoją premierę w kwietniu zeszłego roku.

Letnich ucieczek ciąg dalszy. Do inspirowania się atmosferą najbardziej znanych kurortów, ale też nieodkrytych zakątków, zachęcają w tym sezonie chociażby Jacquemus, Jonathan Anderson i Julien Dossena z Paco Rabanne. W cieplejsze klimaty przenosi nas także marka 303 Avenue. Nowa kolekcja, sfotografowana w Kapsztadzie, nawiązuje do nonszalanckich, ale nadal szalenie zmysłowych fasonów jak z kultowych fotografii mody z lat 70.

To kolejny etap odmładzania doskonale znanej polskim klientkom marki. Niezobowiązujące, choć zmysłowe fasony, stonowana paleta kolorystyczna, przełamywana kwiecistymi wzorami, klasyczne kardigany proponowane w nowej, odnoszącej się do stylu vintage odsłonie, czy proste sylwetki uzupełniane o wyraziste akcenty zdają się stanowić odpowiedź na potrzeby młodej kobiety. Globtroterki, która bywa domatorką. Kosmopolitki ceniącej lokalne rzemiosło. Miłośniczki wygody, która nie stroni jednak od akcentowania swojej kobiecości. W kolekcji na wiosnę-lato 2019 może i dominują charakterystyczne dla 303 Avenue zwiewne sukienki i spódniczki, ale sporo w niej także miękkich, opływających sylwetkę garniturów, spodni z szeroką nogawką, eleganckich koszul i pastelowych płaszczy.

Eklektyczna jest nie tylko kolekcja, ale także promująca ją kampania. Utrzymana w filmowym klimacie i zrealizowana zarówno analogowym, jak i klasycznym aparatem, ukazuje bohaterkę w bardzo codziennych sytuacjach. Wyraźnie zaznacza, że marka 303 Avenue stawia sobie za cel przede wszystkim tworzenie rzeczy do noszenia. Idealnych zarówno na spacer ulicami rodzinnych miast, jak również świetnie sprawdzających się w podróży. Autorem zdjęć został Dennis Swiatkowski. Przed jego obiektywem stanęła pochodząca z RPA modelka i aktorka, Charlbi Dean Kriek.

1/36Premierowo na Vogue.pl: kampania 303 Avenue wiosna-lato 2019

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę