Znaleziono 0 artykułów
27.05.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kampania Elementy wiosna-lato 2019

Katarzyna Pietrewicz-Żero

Marka, której bliżej jest do tradycyjnego rzemiosła niż szybkiej mody, w tym sezonie stawia poprzeczkę jeszcze wyżej. Elementy swoją najnowszą kolekcją zachęcają do dzielenia się ubraniami. Niezależnie od naszego wieku, stylu czy osobowości.

– Przejrzystość cen, transparentność produkcji oraz kapitał społeczny – to nasze trzy główne i niezmienne filary działalności – mówi Bartosz Ladra, współwłaściciel marki Elementy. Działając zgodnie z zasadami zrównoważonej mody, Elementy od początku swojego istnienia kładą nacisk na etykę w modzie oraz ochronę środowiska: – Chcemy aspirować do działań w duchu zero waste, na przykład poprzez kartony wielokrotnego użytku. W tym sezonie dodatkowo stawiamy na naturalne materiały, takie jak len, nowoczesny tencel, który idealnie sprawdzi się w letnich warunkach, oraz cupro – dodaje.

W projektach marki, która zachęca do inwestowania w jakość, a nie w ilość,  królują proste kroje. Nawiązujące do geometrii, gwarantują ponadczasowość projektów i z łatwością mogą stanowić bazę kobiecej garderoby. W kolekcji wiosna-lato 2019 znajdziemy więc dobrze znane klasyki, które w tym sezonie nabierają śmiałych kolorów. Obok dobrze znanych beży, szarości i granatów pojawiają się odcienie różu, żółci, a także butelkowej zieleni. Nowością jest kloszowana sukienka z krótkim rękawem i guzikami na dole. Lara Dress to model z zakładaną górą i szerokim pasem, który pięknie podkreśla talię. To projekt, który marka kieruje do wszystkich kobiet, niezależnie od wieku, osobowości czy stylu. Wszystko po to, by podkreślić ponadczasowość swoich projektów: – Relacja łącząca przedstawione w naszej nowej kampanii kobiety, symbolizuje nasze wartości. Zachęcamy do dzielenia się ubraniami i wspólnego celebrowania mody. Takie właśnie są Elementy – tłumaczy Marta Garbińska-Włodarczyk, współwłaścicielka marki. Widać to dokładnie w kampanii marki autorstwa Macieja Nowaka. Przed jego obiektywem pozują dwie modelki, reprezentujące różne pokolenia.

Co jeszcze znajdziemy w nowej kolekcji? Obok sukienki Laura pojawia się także prosty model Shella, kończący się tuż nad kolanem, a także model Yoko o rękawie kimona. Luźne bluzki, a także te z zakładką, stworzą idealny zestaw ze spodniami, które w tym sezonie w kolekcji marki kończą się tuż nad kostką. Lniany trencz to z kolei perfekcyjne okrycie wierzchnie na wiosenne wieczory, a granatowy kombinezon Alexa spokojnie zastąpi małą czarną na oficjalnym przyjęciu.

Fotograf: Maciej Nowak

Stylizacja: Bartek Indyka

Make-up i włosy: Anna Słowińska

Modelki: Weronika Tara Singh, Dorota Liliental

1/6Premierowo na Vogue.pl: Kampania Elementy wiosna-lato 2019

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę