Znaleziono 0 artykułów
19.08.2019

Zalando: Stylizacje na każdą kieszeń

Katarzyna Pietrewicz-Żero

Czy modne zakupy muszą się wiązać z ogromnymi wydatkami? Platforma Zalando postanawia obalić ten mit. Poprzez lokalną kampanię udowadnia, że styl nie musi zależeć od budżetu.

„Kto powiedział, że Zalando nie jest dla wszystkich?” – to najnowszy koncept kreatywny i kampania wiodącej w Europie platformy modowej i lifestyle’owej. Do współpracy Zalando zaprosiło osoby z różnych środowisk i w różnym wieku. Wszystko po to, by udowodnić, że modne stylizacje i podążanie za nowymi trendami nie musi się wiązać z dużymi wydatkami.
–  Przeprowadzone na polskim rynku badania wykazują, że wielu Polaków uważa, że aby modnie wyglądać, trzeba wydać dużo pieniędzy. Ponadto spora część z nich sądzi, że w Zalando znajdzie jedynie artykuły drogich marek – mówi Dawid Pożoga, marketing lead na Polskę w Zalando.

Lokalna odsłona tegorocznej kampanii jest bezpośrednią kontynuacją letnich działań reklamowych, w których zakupowy gigant zachęcał do wyrażania swojego stylu, bez względu na to, co pomyślą inni. Tym razem w filmie reklamowym wyreżyserowanym przez Marka Partyša przypadkowi podróżni w warszawskim metrze przekonują się w zaskakujących okolicznościach, jak świetnie mogą wyglądać w różnych stylizacjach.

Przed obiektywem Marcina Kempskiego, który współpracuje z „Vogue Polska”, pozowali m.in. Adam Kaszewski, Gosia Gepner, Olga Sikorska, Olaf Chuszno i Iga Górecka. Ubierając się w Zalando, udowadniają, że każdy może czuć się dobrze w swojej skórze, niezależnie od grubości portfela.

Na Dworcu Centralnym oraz na terenie zajezdni metra Kabaty bohaterowie stają się najlepszą wersją siebie w czterech różnych stylach: eleganckim, codziennym, miejskim i imprezowym. Miętowy komplet w stylu lat 60., bluza dresowa w zestawie z "kolarkami" w panterkę, a może lateksowe legginsy i metaliczny top z lejącym dekoltem? W kampanii na pierwszy plan wysuwają się ubrania i dodatki ulubionych marek Polaków, dostępne na platformie zakupowej: Pull&Bear, Bershka, New Look, Topshop, NA-KD, Monki, Weekday i River Island.

Zobaczcie zdjęcia i ekskluzywny materiał zza kulis lokalnej kampanii Zalando.

1/43Zalando: Stylizacje na każdą kieszeń

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę