Znaleziono 0 artykułów
16.09.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kampania Nudyess jesień 2019

Katarzyna Pietrewicz-Żero

Chciałyśmy zaproponować naszym klientkom możliwość tworzenia garderoby modułowej – mówią założycielki Nudyess. Kobiece piękno i minimalistyczne, zmysłowe ubrania marki możemy podziwiać w nowej kampanii.

Nudyess to autorski projekt stworzony w 2018 roku przez Agnieszkę Sołoń oraz Sandrę Do Manh. Założycielki marki wychodzą z założenia, że kobieca sylwetka najlepiej wygląda w minimalistycznych, dopasowanych ubraniach. W ofercie Nudyess znajdziemy projekty w odcieniach beżu i szarości, przełamanych bielą i czernią.

W nadchodzącym sezonie marka dalej proponuje klasyki w komfortowym wydaniu, wykonane z prążkowanej bawełny, która świetnie modeluje sylwetkę. Najnowsze propozycje to przede wszystkim otulające sylwetkę sukienki z długim rękawem, spódnice oraz legginsy. Całość uzupełnia szeroka gama topów, dopasowane golfy, kardigany, bluzki z odkrytymi plecami, a także zmysłowe body z długim rękawem. Wszystkie projekty powstały z myślą o uniwersalnej garderobie, której elementy można swobodnie ze sobą łączyć.

Na potrzeby kampanii modelka Zuzanna Krzątała pozowała w wersji no make-up, na jednolitym tle. Zdjęcia podkreślają zarówno projekty, jak i piękno kobiecego ciała.

1/15Premierowo na Vogue.pl: Kampania Nudyess jesień 2019

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę