Znaleziono 0 artykułów
06.10.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kampania Mandel jesień-zima 2019-2020

Katarzyna Pietrewicz-Żero

Funkcjonalność, eleganckie wykonanie i zrównoważona moda. Polska marka Mandel powraca z nową kolekcją torebek, która – zgodnie z konceptem „Circular Mandel” – wpisuje się w ideę świadomej konsumpcji.

Monika Zuzanna Kalicińska, założycielka i projektantka marki Mandel, pracowała w Zurychu jako architektka krajobrazu. W pewnym momencie rozczarowana poszukiwaniem torebki, która byłaby nie tylko praktyczna, lecz także zachwycałaby designem, postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce. Tak narodziła się pierwsza torebka Mandel, w której odpowiednie przegródki i kieszenie organizują miejsce dla telefonu, dokumentów, kart, pieniędzy, pomadki, pudru czy kluczy. Minimalistyczne i funkcjonalne projekty marki - które dzięki szerokiej ofercie pasków można nosić na wiele sposobów – zostały szybko zauważone nie tylko przez ekspertów z branży.

W sezonie jesień-zima 2019-2020 do dobrze znanych modeli Flap Bag czy Phone Purse dołączają nowe propozycje, które również możemy spersonalizować. Cztery trapezowe modele o prostej formie zostały wykonane ze skóry, której tłoczenie przypomina wzór skóry krokodyla. Jesienne odcienie czerni, zieleni i burgundu uzupełniono geometrycznymi elementami przywołującymi na myśl bursztyn.

Dzięki możliwości przepinania pasków, rączek, kółek oraz frędzli torebki są niezwykle funkcjonalne. To rozwiązanie wpisuje się w nowy koncept marki „Circular Mandel”, który ma za zadanie zapewnić torebkom dłuższe życie oraz edukować klientki w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji. Opiera się on na zasadzie obiegu zamkniętego: repair, reuse i recycle. Stare modele marki Mandel będzie można oddać do butiku – w ten sposób torebka znajdzie nowego właściciela lub zostanie poddana recyklingowi. Krokiem w tym kierunku jest również otwarcie Mandel Second Hand. Wszystkie modele torebek z nowej kolekcji będą dostępne do wypożyczenia w showroomie marki. Co więcej, w produkcji pojawią się skóry pochodzące z recyklingu, a wszystkie pozostałe modele wykonano ze skór garbowanych roślinnie.

Jesienna kampania marki nawiązuje także do nurtu zrównoważonej mody. Duet Tatiana & Karol uwiecznił nowości Mandel na ulicach wschodniego Berlina, europejskiej stolicy second handów.

Zdjęcia: Tatiana & Karol

Modelka: Beata Grabowska

Makijaż: Jo Berdzińska

Stylizacja: Magda Jagnicka

1/13Premierowo na Vogue.pl: Kampania Mandel jesień-zima 2019-2020

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę