Znaleziono 0 artykułów
15.10.2019

Premierowo na Vogue.pl: Jesienna kampania Selfie Jewellery

Michalina Murawska

Srebrne i złote łańcuchy w stylu lat 80., nausznice o różnych grubościach, warstwowe naszyjniki z muszelek, a także ponadczasowe koła to tylko kilka projektów z najnowszej, wyjątkowo zróżnicowanej, kolekcji marki Selfie. Na potrzeby kampanii, którą pokazujemy dziś premierowo, sfotografował je Maciej Nowak.

Tak jak w poprzednich sezonach, najnowszą kolekcję marki Selfie podzielono na kilka mniejszych linii tematycznych, które – zgodnie z filozofią marki – można nosić solo lub zgodnie z zamysłem mix & match. Zestawienie inspiracji, w którym nawiązania do mitologii i mistycyzmu towarzyszą klasycznym perłom i eleganckiemu połączeniu czerni i złota, poskutkował różnorodnością form. Aż się proszą, by łączyć je w spójnych albo kontrastowych konfiguracjach.

Wszechstronność biżuterii Selfie uwydatniona została w kampanii autorstwa Macieja Nowaka i w stylizacjach Bartka Indyki. Eklektyczne zestawienia, w których inspiracja latami 80. miesza się z kolorowym streetwearem nawiązującym do mody z lat 90., podkreślone zostały założonymi warstwowo złotymi i srebrnymi łańcuchami, wyrażającymi nostalgię za wakacjami wisiorkami z muszelek, bransoletkami z pereł i nausznicami o różnych grubościach.

1/17Premierowo na Vogue.pl: jesienna kampania Selfie Jewellery

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę