Premierowo na Vogue.pl: Kampania „Raggio di sole” marki Holi Store
Masywne łańcuchy jak z lat 90., dzikie perły i subtelne kamienie szlachetne. Holi Store najnowszymi projektami przywołuje klimat ostatnich dni lata.
Polska branża mody rozwija się niezwykle dynamicznie. Co jakiś czas pojawiają się nowe marki oferujące nie tylko ciekawe ubrania, ale również akcesoria. Jedną z nich jest Holi Store, powstała z myślą o kobietach poszukujących biżuterii wysokiej jakości.
W najnowszej kampanii „Raggio di sole” autorstwa Adama Cekiery znajdziemy trzy kapsułowe kolekcje: Aurę, Wild Pearl oraz projekty inspirowane latami 80. i 90. Aura to propozycje skupione wokół naturalnych kamieni i kruszców, wśród których znajdziemy m.in. agat, malachit i onyks. Każdy z nich ma unikatowe właściwości, które pasują do określonych typów osobowości. W tej linii pojawiają się kolczyki w formie talizmanów, a także bransoletki utrzymane w klimacie boho.
Wild Pearl to dzikie perły o pięknym kształcie. Ten cenny minerał marka zestawiła z kolorowymi koralikami, ozdobnymi zapięciami, a także łańcuchami, które kontrastują z ich naturalnym kształtem.
Ostatnia kapsułowa kolekcja jest inspirowana latami 80. i 90., które od dłuższego czasu nie znikają ze światowych wybiegów. W tym sezonie nawiązują do nich masywne łańcuchy. Propozycje Holi Store w złocie i srebrze przypadną do gustu fankom wyrazistego stylu.
Dodatkami do biżuterii są opaski, spinki oraz apaszki utrzymane w klimacie retro.