Znaleziono 0 artykułów
14.11.2019

Premierowo na Vogue.pl: Kampania MAKO na sezon jesień-zima 2019-2020

Agata Wojtczak

Włoska skóra z surowym wykończeniem to wizytówka polskiej marki. W wyselekcjonowanych manufakturach w Polsce, Hiszpanii, Portugalii i we Włoszech szyje się z niej buty i torby. Teraz MAKO powiększa swoją kolekcję o nowe akcesoria.

Żeby kupić kowbojki w krowie łaty z poprzedniej kolekcji MAKO, trzeba się zapisać na listę oczekujących. Teraz polska marka estetykę z Dzikiego Zachodu miksuje z paryskim szykiem.

Na moodboardzie do kolekcji z pewnością znalazły się zdjęcia francuskich it-girls, ulic Paryża i detali retro. Kolekcja MAKO na sezon jesień-zima 2019-2020 jest flirciarska, subtelna i nonszalancka jednocześnie. Tworzą ją małe torebki inspirowane fasonem babcinych portmonetek, botki pokryte wężowym nadrukiem, z charakterystycznym dla marki podciętym obcasem, oraz ogromne torby typu hobo w odcieniach gorzkiej czekolady, które zdają się zdolne pomieścić wszystko.

MAKO po raz kolejny eksperymentuje z nerkami, tym razem dodając do nich wzorzyste paski. Nie rezygnuje też z charakterystycznego wzoru w łaty, a niektóre modele dodatkowo ozdabia połyskującymi dżetami. Nowością są akcesoria, wcześniej niedostępne w ofercie MAKO – skórzane opaski na włosy, paski ze zdobionymi klamrami oraz gumki typu scrunchies.

Kolekcja ma dużą szansę stać się sprzedażowym hitem. Zwłaszcza że grono fanek MAKO od 2011 roku, kiedy powstała marka, sukcesywnie się powiększa. Buty i torby MAKO mają w swoich szafach Małgorzata Kożuchowska, Lara Gessler, Katarzyna Warnke, Anna Kalczyńska czy Kamilla Baar. – Popularność ostatniej kolekcji przeszła nasze najśmielsze oczekiwania – mówi Anna Sękowska, założycielka MAKO. Już teraz dodatki MAKO można kupić nie tylko w naszym kraju, ale także za granicą, w butikach w Berlinie, Helsinkach, Monachium, Stuttgarcie, Kopenhadze i Amsterdamie.

Nową kolekcję promuje kampania autorstwa Mateusza Stefanowskiego. Stylizacją sesji zajęła się słynąca z zamiłowania do minimalizmu influencerka Olivia Kijo.

Zdjęcia: Mateusz Stefanowski

Modelka Greta Hajwos / AS Management

Stylizacja: Olivia Kijo

Make-up i włosy: Aneta Kostrzewa

1/16Kampania MAKO na sezon jesień-zima 2019-2020

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę