Znaleziono 0 artykułów
05.12.2019

10. kolekcja Chylak już w sprzedaży

Anna Konieczyńska

Półksiężyce na krótkiej rączce, klasyczne modele obszyte piórami, duże koszyki – za chwilę do sprzedaży trafia dziesiąta kolekcja torebek zaprojektowanych przez Zofię Chylak. Już teraz premierowe modele, w także w nowym dla marki odcieniu karmelowego brązu, można obejrzeć w kampanii reklamowej autorstwa Stanisława Bonieckiego.

Fotograf Stanisław Boniecki, stały współpracownik Zofii Chylak, który często gości także na łamach „Vogue Polska”, na ulicach Rzymu spotkał się ze stylistką Rosą-Safiah Connell, modelką Annely Boumąo oraz polskimi mistrzami – makijażystą Wilsonem i stylistą fryzur Michałem Bieleckim. Razem stworzyli w Wiecznym Mieście sesję z okazji premiery dziesiątej kolekcji torebek Chylak. Ciepłe światło, zaskakujące spojrzenie na architekturę, naturalne pozy – na zdjęciach pobrzmiewają echa klasyki takiej jak „Rzymskie wakacje” z Audrey Hepburn, dekadenckiego „Wielkiego piękna” Paolo Sorrentino, a nawet zdjęć blogerek, które Rzym oglądają z własnej bezpretensjonalnej perspektywy.

Nic dziwnego, skoro o potędze marki Chylak świadczy między innymi to, że nie ma chyba w Polsce, ani na świecie influencerki, która nie miałaby w swojej kolekcji choć jednej it-bag od polskiej projektantki. Chociaż marka powstała zaledwie pięć lat temu, jej kolekcje można już kupić na prestiżowej platformie Net-a-porter.com.

Czym tym razem zaskoczy nas Chylak? Obok kultowych już modeli – prostokątów, półksiężyców i kuferków, do kolekcji dołączyły duże półksiężyce, które trzyma się w dłoni za krótką rączkę, shoppery w kształcie koszyczków, a także obszyte piórami podstawowe modele. Ponownie pojawia się faktura egzotycznej skóry, nowością jest natomiast odcień karmelowego brązu, który uzupełnia podstawową paletę czerni i brązu. Każda z tych torebek to wymarzony prezent na święta. Zamawiamy!

6/1710. kolekcja Chylak już w sprzedaży

Proszę czekać..
Zamknij