Znaleziono 0 artykułów
06.03.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kampania kolekcji „Raw Toney” marki Diligent

Katarzyna Pietrewicz

Jak połączyć hip-hop z plażą w Saint-Tropez z lat 60. i 70.? Odpowiedź na to pytanie znaleźli projektanci polskiej marki Diligent.  Ich najnowsza kolekcja „Raw Toney” ożywa na zdjęciach wykonanych w modernistycznej willi.

XX-wieczna klasyka w nowoczesnym wydaniu. Tak w skrócie można opisać projekty z kolekcji „Raw Toney” marki Diligent, w których delikatne i zmysłowe tkaniny kontrastują z surowymi, denimowymi bawełnami. Duet projektantów, Szymon Mrózek i Marta Pospieszna, nie boi się eksperymentować. Ich ubrania skierowane są do osób, które obchodzą się z modą w świadomy sposób – w kolekcjach na pierwszy plan wysuwa się zabawa fasonem i kolorem.

Wśród propozycji na 2020 r. oprócz ziemistych, naturalnych barw, znajdziemy ubrania i dodatki o intensywnym odcieniu cytryny, seledynu, szmaragdu, a także turkusu. Uwagę przyciągają ręcznie farbowane tkaniny w abstrakcyjne motywy utrzymane w stylistyce hipisowskiej. W wizji projektantów męskie elementy harmonijnie współgrają z kobiecymi. Zmysłowym sukienkom, oversize’owym marynarkom czy obszernym koszulom towarzyszą luźne spodnie z obniżoną talią, a także seksowne gorsety, które podkreślają sylwetkę. Duet zadbał także o detale: wyeksponowane jedwabne kieszenie z powodzeniem zastąpią małą torebkę, a bufiaste rękawy i drapowane spódnice przywodzą na myśl epokę wiktoriańską. Całość dopełniają kapelusze: dzienne, wykonane z lekkiej słomy, oraz wieczorowe – z wełny z królika.

Kolekcja „Raw Toney” ożywa na zdjęciach autorstwa Uli Kóski, które powstały przy wykorzystaniu tradycyjnej fotografii analogowej. Kampania to swoista opowieść o przestrzeni, czasie i sztuce, która ma miejsce w modernistycznej willi w Ustroniu. Miejsce nie jest przypadkowe. Kolorystyka projektów współgra z paletą odcieni, które można podziwiać na ścianach, posadzkach, mozaikach, a także w ogrodzie budynku z 1968 r., który od 15 lat jest domem pracy twórczej SARP Katowice. Każdy uchwycony kadr to wyjątkowa gra świateł, która pozwala skupić się zarówno na detalach samej kolekcji, jak i tego wyjątkowego miejsca.

Diligent Kampania "Raw Toney" from VoguePolska on Vimeo.

Zdjęcia: Ula Kóska
Film: Paweł Frenczak 
Modelka: Izabela Kozłowska - United For Models         
Stylizacja: Paweł Kędzierski - Art Faces Warsaw            
Makijaż: Daria Mierzwa, Izabela Zielińska
Włosy: Trendy Hair Fashion - Mateusz Grzywa

 

6/9Premierowo na Vogue.pl: Kampania kolekcji „Raw Toney” marki Diligent

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę