Znaleziono 0 artykułów
23.03.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja „Wild at Heart” marki Vicher

Anna Konieczyńska

Kolekcję polskiej marki na sezon wiosna-lato 2020 Łukasz Pukowiec sfotografował w Los Angeles, na styku nieba i oceanu. Żywioły łączą się też na ubraniach. Kontrastowe kolory towarzyszą autorskim ilustracjom przeniesionym na zwiewne tkaniny, a detale – promieniste plisy i intrygujące formy rękawów – nawiązują do kształtu koła.

Kolekcja marki Vicher na sezon wiosna-lato 2020 nosi nazwę „Wild at Heart”, czyli „Dzikość serca”. Zdjęcia po raz piąty zrobił dla polskiego duetu Łukasz Pukowiec, po raz trzeci współpracowała z nim Ewelina Gralak. Przed obiektywem stanęła tym razem Alice Metza, która wzięła już udział w kampaniach Givenchy, Valentino i Alexandra Wanga.

Twórcy kampanii spotkali się w Los Angeles. O zachodzie słońca na plaży, gdzie niebo styka się z oceanem. W takim świetle wszystkie barwy kolekcji mogły w pełni rozbłysnąć. Marka Vicher słynie z nasyconych kolorów. Tym razem dominują pomarańczowy i róż. Zwiewne tkaniny, przede wszystkim jedwabie, zdobią autorskie ilustracje. Najważniejszym detalem są plisy, które dodają ubraniom lekkości. Podobnie jak rękawy o owalnej formie nawiązują do kształtu koła – symbolu nieskończoności, doskonałości, słońca.

Oprócz sukienek maksi o obszernym fasonie, które nadają się zarówno na kalifornijską plażę, jak i Coachellę, widać też wyraźnie mocniejsze sylwetki z podkreślonymi ramionami i talią. Uwagę zwracają dżinsowe total looki. W sezonie wiosna-lato nie mogło też zabraknąć małych białych, które z powodzeniem mogą pełnić funkcję kreacji ślubnych.

Twórczynie marki Vicher podkreślają, że działają lokalnie. Wszystkie kolekcje powstają w Polsce. Vicher korzysta z lokalnych dostawców, wytwórców, artystów i rzemieślników. Pracują z marką zaufane szwaczki, krawcowe, dziewiarki, koronczarki i hafciarki. Każda kolekcja jest próbą ocalenia przed zapomnieniem osiągnięć polskiej sztuki i rzemiosła.

Opieramy nasze projekty o szacunek dla lokalnej społeczności i pracę rąk ludzkich. Czy to komercyjne? Pewnie fachowcy od biznesu powiedzieliby, że nie, niemniej nam najwięcej radości przynosi to, że nasze projekty oparte są na wzajemnym wsparciu i mądrym wykorzystaniu lokalnych zasobów. Mamy wspaniały zespół pracowników składający się z samych kobiet, wzajemnie się motywujemy i wspieramy – tłumaczą twórczynie marki.

Fotograf: Łukasz Pukowiec

Stylistka: Ewelina Gralak

Makijaż i fryzury: Jo Bredzinska

Modelka: Alice Metza / DT Model Management

Modelka: Bianca Feliciano / Ford Models

Video Director: Ilona Szwarc

DOP: Łukasz Dziedzic

Koordynacja produkcji: Kornelia Strzelecka

Producent: Olga Janicka

1/38Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja „Wild at Heart” marki Vicher

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę