Znaleziono 0 artykułów
23.06.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kampania MUUV wiosna-lato 2020

Redakcja Vogue.pl

Sesja promująca najnowszą kolekcję polskiej marki miała powstać na dwóch przeciwległych krańcach świata. Rzeczywistość zweryfikowała te plany, ale Kaja Lizut i Malina Kurkowska nie dały za wygraną. Zdjęcia zrobiły w końcu w Los Angeles.

Jaka jest #muuvgirl? Zadziorna, otwarta na świat, kochająca naturę, słońce i klimatyczne miejsca. Kiedy pandemia pokrzyżowała im plany, właścicielki i projektantki marki MUUV, wprowadziły w życie swój plan B. Tak powstała kampania „Things, They Change”. Tym razem za tło sesji posłużyły pustynne bezdroża Los Angeles.

W kolekcji Kai Lizut i Maliny Krukowskiej znajdziemy charakterystyczne dla marki basikowe kroje, głębokie wycięcia, a także dzianinę. Obowiązkowym elementem letniej garderoby są kostiumy – jednoczęściowe, wykonane z dzianiny o gofrowanej strukturze, doskonale opinające sylwetkę, a także modele dwuczęściowe. Pierwszą nowością kolekcji jest biustonosz z fiszbiną typu balkonetka, który ładnie unosi i eksponuje biust. Zgodnie z zasadą mix and match, możemy go zestawić z bardziej zbudowanymi figami z wysokim stanem lub modelem z mocnym wycięciem. 

Projektantki pomyślały także o ubraniach do domu: krótkich spodenkach i spodniach dresowych z wysokim stanem oraz krótkich, oversize’owych bluzach wykonanych z wysokogatunkowej, cienkiej bawełny (dostępne w kolorach black, smoke blue oraz grey). Sukienki są mocno dopasowane lub oversize’owe, w formie luźnego t-shirtu. Kolekcję dopełnia spódnica o długości 7/8, koszulki na ramiączkach oraz longsleeve z ultracienkiego, prążkowanego materiału, który sprawdzi się podczas letnich upałów. Wszystko po to, aby poczuć się wyjątkowo, gdziekolwiek jesteśmy, także w domu.

4/19Premierowo na Vogue.pl: Kampania MUUV wiosna-lato 2020

Proszę czekać..
Zamknij