Znaleziono 0 artykułów
01.07.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kampania marki Ilo Privé

Redakcja Vogue.pl

Nowa polska marka podchodzi do mody w sposób zrównoważony. Premierowa kolekcja Chic Habit jest inspirowana nienagannym stylem Francuzek. 

Silne, a jednocześnie pełne wdzięku. Eleganckie i wolne. Pierwsza kolekcja polskiej marki Ilo Privé nawiązuje do stylu Simone de Beauvoir, Brigitte Bardot i Charlotte Gainsbourg. Każdy z kobiecych krojów wyróżnia się wyrazistym detalem. Wygodę zapewniają materiały naturalnego pochodzenia: tencel, ramia czy wiskoza. Wszystkie projekty są wykończone ręcznie i dostępne na zasadzie pre-order, by uniknąć nadprodukcji.

W kolekcji Chic Habit znajdziemy lekko rozkloszowaną spódnicę w kształcie litery A, krótką koszulę i szorty zdobione guzikami oraz wiązane bluzki z bufiastymi rękawami. Wszystko utrzymane w odcieniach bieli oraz niebieskiego. 

Klimatyczna sesja, promująca pierwszą kolekcję marki, powstała w willi w Milanówku. W posiadłości z 1929 roku wypoczywała w międzywojniu warszawska elita. 

Modelka - Konstacja/ Wave Models
Wizaż - Sandra Broniszewska
Stylizacja - Marlena Bortnowska

1/16Premierowo na Vogue.pl: Kampania marki Ilo Privé

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę