Premierowo na Vogue.pl: Kampania Pernille Teisbaek i Edited
Dopasowane sylwetki, klasyczne kroje i eleganckie garnitury – nowa kampania marki Edited zachwyca minimalizmem.
Duńska influencerka Pernille Teisbaek wystąpiła w nowej kampanii marki Edited. Odpowiadała także za jej stylizację. Kolekcja wyróżnia się dopasowanymi garniturami i minimalistycznymi krojami. Paleta barw to głównie stonowane odcienie beżu, czerni i szarego. Eleganckie marynarki przełamano dużymi kołnierzami i krótkimi spódniczkami. Teisbaek zestawiła garnitury ze sportową czapką z daszkiem i biżuterią. Kolekcja operuje na zasadzie kontrastów.
– To, czy wolimy dopasowany czy bardziej oversize'owy look, jest bardzo indywidualną sprawą. Wybierając garnitur, inwestujemy w coś na wiele lat. Możemy zestawić go na wiele różnych sposobów. Polecam wybrać klasyczny kolor, który pasuje do twojej garderoby – radzi influencerka. Podkreśla także, że połączenie biżuterii z garniturem tworzy kobiecy kontrast.
Za zdjęcia do kampanii odpowiada Polina Vinogradova. Twarzą kampanii została Pernille Teisbaek. Fryzurami i makijażem zajęła się Manu Kopp.