Znaleziono 0 artykułów
20.08.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kampania Pernille Teisbaek i Edited

Kamila Wojtkiewicz

Dopasowane sylwetki, klasyczne kroje i eleganckie garnitury – nowa kampania marki Edited zachwyca minimalizmem.

Duńska influencerka Pernille Teisbaek wystąpiła w nowej kampanii marki Edited. Odpowiadała także za jej stylizację. Kolekcja wyróżnia się dopasowanymi garniturami i minimalistycznymi krojami. Paleta barw to głównie stonowane odcienie beżu, czerni i szarego. Eleganckie marynarki przełamano dużymi kołnierzami i krótkimi spódniczkami. Teisbaek zestawiła garnitury ze sportową czapką z daszkiem i biżuterią. Kolekcja operuje na zasadzie kontrastów.

To, czy wolimy dopasowany czy bardziej oversize'owy look, jest bardzo indywidualną sprawą. Wybierając garnitur, inwestujemy w coś na wiele lat. Możemy zestawić go na wiele różnych sposobów. Polecam wybrać klasyczny kolor, który pasuje do twojej garderoby – radzi influencerka. Podkreśla także, że połączenie biżuterii z garniturem tworzy kobiecy kontrast.

Za zdjęcia do kampanii odpowiada Polina Vinogradova. Twarzą kampanii została Pernille Teisbaek. Fryzurami i makijażem zajęła się Manu Kopp.

1/7Premierowo na Vogue.pl: Kampania Pernille Teisbaek i Edited

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę