Znaleziono 0 artykułów
18.11.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja Rosa jesień-zima 2020-2021

Katarzyna Pietrewicz

Najnowsza kolekcja marki, którą na zdjęciach ponownie uwiecznił duet Kulesza i Pik, to jednocześnie ukłon w stronę tradycyjnego rzemiosła i nowoczesnych technologii. 

Biżuteria Rosy przyciąga uwagę detalami. Nic dziwnego, że zachwyciła Blankę Miró Scrimieri, jedną z najbardziej znanych europejskich influencerek, i francuską stylistkę Jen Wonders. Agnieszka Rosa dopracowuje do perfekcji każdy, nawet najdrobniejszy element: – Projektując, często sięgam po inspiracje zabytkową biżuterią. Zawsze fascynowało mnie rzeźbiarskie podejście do złotnictwa. W pracy staram się je przetłumaczyć na bardziej współczesny język – wyjaśnia projektantka. Do XVIII-wiecznych technik zdobienia nawiązuje medalion Daisy, w którym drobne płatki złota zdobią taflę onyksu. Z kolei do stworzenia bransoletki Vine wykorzystano aż trzy metry złotej nitki. Nowością w ofercie polskiej marki jest karneol, kamień o czerwono-bordowej barwie, który pojawia się m.in. w pierścionku i medalionie Goji oraz sygnecie Jasmin. Agnieszka Rosa zdaje sobie sprawę z ograniczeń, które niosą za sobą tradycyjne techniki zdobnicze. Dlatego odważnie sięga po nowe technologie, takie jak druk 3D, dzięki którym powstają niezwykle precyzyjne formy, jak np. masywny pierścionek Aster.

W jesiennej kolekcji znajdziemy także najbardziej znane modele polskiej marki w nowej odsłonie: sygnet Lilac oprawiony złotymi kuleczkami tym razem uwodzi subtelnością, a nowa wersja złotego zapięcia pozwoli nosić naszyjnik Musa w dłuższej wersji oraz z ulubionymi pierścionkami w formie zawieszek.

Ukoronowaniem kolekcji jest sygnet Diamond Frost. Utrzymany w stylu art déco zachwyca środkiem z białego złota, który jest wysadzany ośmioma brylantami. Żeby lepiej odbijały światło, każdy z kamieni oprawiono dodatkowo złotymi kuleczkami: – Chciałam, by powierzchnia sygnetu przypominała skrzącą się w słońcu taflę lodu – tłumaczy Agnieszka Rosa. W kampanii wizerunkowej biżuteria została zamrożona w kostkach lodu. Na zdjęciach subtelny charakter projektów został przełamany lekko męskimi stylizacjami i scenografią jak z muzeum sztuki współczesnej.

1/15Zobacz kolekcję polskiej marki biżuterii Rosa na sezon jesień-zima 2020-2021

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę