Premierowo na Vogue.pl: Victoria Beckham stworzyła swoją butelkę kultowego produktu

Trzy dekady pielęgnacyjnej innowacji marka Bioderma świętuje w wyjątkowy sposób – zapraszając do współpracy the one and only Victorię Beckham.
Co sekundę gdzieś na świecie sprzedaje się jedna butelka tego produktu. W swoich kosmetyczkach mają go Selena Gomez, Drew Barrymore, Gwyneth Paltrow i Natalie Portman, a także miliony innych kobiet. Polecają go dermatolodzy, nieustannie używają makijażyści. Do miłośniczek wody micelarnej Sensibio H2O należy także brytyjska projektantka Victoria Beckham, która z okazji 30. urodzin kultowego produktu została zaproszona przez markę Bioderma do wyjątkowej współpracy.
Victoria Beckham świętuje 30-lecie Sensibio H2O
– Używam go od zawsze. Żaden produkt nigdy nie będzie w stanie konkurować z Sensibio H2O – mówi Beckham, która także od trzech dekad cieszy się niesłabnącą popularnością. Była członkini Spice Girls, jednego z najgłośniejszych zespołów w historii, dziś z powodzeniem prowadzi własne marki – modową oraz urodową, jest wzorem stylu oraz przedsiębiorczości dla wielu kobiet, które śledzą jej życie na Instagramie, gdzie ma prawie 33 mln obserwujących.
Jak przyznaje, będąc nastolatką, zmagała się z poważnymi problemami skórnymi, co odbijało się na jej samopoczuciu. Dlatego zdaje sobie sprawę, jak niezwykle ważne jest dbanie o swoją skórę w odpowiedni sposób. – Bioderma Sensibio H2O jest dla mnie produktem niezbędnym od lat. Używam go do demakijażu każdego dnia – dodaje. Odkąd pamięta, to właśnie woda micelarna jest pierwszym krokiem w przygotowaniu skóry pod pielęgnację i makijaż. „Jest delikatna, ale skuteczna. Zawsze mam ją przy sobie w rozmiarze podróżnym, gdy jestem w drodze”, napisała na swoim instagramowym profilu. Zaproponowanie Victorii Beckham współpracy było więc dla marki naturalnym wyborem.
Z okazji 30. urodzin produktu projektantka stworzyła limitowaną edycję butelki (o pojemności 500 ml), którą ozdobiono jej inicjałami, a umieszczoną na tylnej ściance różową etykietę pokryto monogramem VB. Jest prosto, z klasą, ale wyraziście. Victoria Beckham w subtelny sposób łączy światy mody i dermatologii – jako ikona stylu oraz wielka fanka nie tylko produktu, lecz także dbania o siebie całościowo.

Sensibio H2O – ulubiony produkt Victorii Beckham
Sensibio H2O to nie tylko jeden z najpopularniejszych produktów kosmetycznych na świecie, a przy tym taki, który przetarł innym szlaki. Był rok 1995, kiedy Bioderma jako pierwsza marka na świecie wypuściła na rynek wodę micelarną. Ten lekki i skuteczny produkt do oczyszczania skóry zrewolucjonizował branżę i okazał się przełomową innowacją w dziedzinie pielęgnacji.
Woda micelarna Sensibio H2O powstała w odpowiedzi na dominujące w tamtym czasie mleczka i balsamy, by w końcu połączyć w jednym produkcie skuteczność oczyszczania, korzyści w pielęgnacji oraz wysoką tolerancję skóry. Woda micelarna usuwa wszystkie rodzaje zanieczyszczeń, takie jak metale ciężkie, w różnych warstwach skóry, zapewniając przy tym długotrwałe ukojenie. Nawet najwrażliwszą skórę zostawia oczyszczoną, niepodrażnioną i nawilżoną, gdyż nie zaburza jej ekosystemu. Dlatego tak często rekomendowana jest do demakijażu przez najlepszych make-up artists na świecie. Ci używają jej za kulisami pokazów mody i sesji zdjęciowych – zarówno przed, a więc w trakcie przygotowań makijażu, jak i po. Radzi sobie bowiem nawet z wodoodpornymi kosmetykami i wbrew różnym informacjom nie wymaga zmywania zwykłą wodą. Światowej sławy dermatolożka Dr Alexis Granite stosuje Sensibio H2O przed zabiegami kosmetycznymi, takimi jak zabiegi laserowe czy peelingi, oraz po nich, argumentując, że woda micelarna „doskonale przygotowuje skórę, odświeżając ją i zapewniając komfort bez tłustej lub lepkiej warstwy”.

Od momentu wynalezienia woda micelarna marki znalazła wielu naśladowców, jednak nikomu nie udało się odtworzyć jakości ani skuteczności oryginału. Produktu ma też swoją unikalną, minimalistyczną formułę (zawiera tylko 10 składników). Jak mówi Jean-Noël Thorel, francuski biolog, farmaceuta oraz założyciel marki Bioderma, „Sensibio H2O jest trochę jak Coca-Cola”.
Kto więc bardziej pasuje do ikony niż... inna ikona?
Limitowana edycja wody micelarnej Bioderma Sensibio H2O & Victoria Beckham już w sprzedaży.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.