Znaleziono 0 artykułów
21.10.2021

Cykl wideo „Vogue Polska x Skoda” nagrodzony w konkursie Power of Content Marketing Awards 2021

Filip Niedenthal i Zuza Krajewska /(Fot. kadr z filmu)

Cykl „Vogue Polska x Skoda” to seria materiałów wideo z ciekawymi postaciami ze świata kultury i sztuki m.in. Anią Kuczyńską czy Janem Holoubkiem. Podczas przejażdżki nową Skodą ulicami Warszawy, ówczesny redaktor naczelny „Vogue Polska”, Filip Niedenthal rozmawiał z nimi o zmianie. Projekt otrzymał dwie nagrody w tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketing Awards 2021.

Samochody hybrydowe i elektryczne to przyszłość motoryzacji. To, co kiedyś było nowinką technologiczną zarezerwowaną dla technicznych nerdów i najbardziej zamożnych konsumentów, dziś staje się codziennością. Technologia ewoluuje po to, by uczynić nasze życie lepszym i łatwiejszym. Ale wielu wciąż nie jest do tej rewolucji przekonanych. Cykl „Vogue Polska x Skoda” powstał, by opowiedzieć o korzyściach płynących ze zmian. Marka pragnęła oswoić odbiorców z ewoluującymi technologiami: aby samochody hybrydowe i elektryczne przestały być postrzegane jako futurystyczne nowinki, a zaczęły być widziane jako dostępne. W cyklu filmów „Vogue Polska x Skoda” pokazaliśmy, że zmiana to nie tylko jedyna stała w życiu, ale też często coś, co dodaje nam wiatru w żagle i popycha nas naprzód.

Aby dotrzeć do jak największego grona użytkowników, do projektu zaprosiliśmy ciekawe postaci ze świata kultury i sztuki. Zabraliśmy ich na przejażdżkę nową Skodą ulicami Warszawy. W trakcie krótkiej wycieczki ówczesny redaktor naczelny „Vogue Polska”, Filip Niedenthal pytał swoich gości o zmianę, o to, co ich napędza.

Wśród rozmówców znaleźli się: Jan Holoubek, który opowiedział nam o drugiej części serialu „Rojst” i filmie „25 lat niewinności”. Zuza Krajewska, niezwykle zdolna, uznana fotografka mówiła o tym, jak zmieniła się praca fotografa na przestrzeni lat. Z Ewą Witkowską — pierwszą Polką na okładce francuskiego „Vogue’a” — rozmawialiśmy o jej karierze modelki w latach 90. i powrocie do świata mody po bardzo długiej przerwie. Z Weroniką Ławniczak romzawialiśmy o tajnikach fotografii. Jedna z najbardziej znanych polskich projektantek Ania Kuczyńska, wyjaśniała decyzję o zamknięciu sklepu stacjonarnego i mówiła o nowym pokoleniu klientek. W ostatnim odcinku Tomasz Opaliński opowiedział o tym, jak posługuje się nowymi technologiami, odwołując się do polskiej historii i tradycji rysownictwa.

Stowarzyszenie Content Marketing Polska doceniło projekt i w tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketing Awards 2021 nagrodziło cykl aż w dwóch kategoriach: Content Marketing – Motoryzacja, za przełamanie barier i wyjście poza dotychczasowy rynek oraz w kategorii Marketingowa komunikacja video – za kreatywny ruch strategiczny, wykorzystujący możliwości formatu video w komunikacji.

Fot. Materiały prasowe

 

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę