Znaleziono 0 artykułów
10.07.2020

Tylko na Vogue.pl: Lady Gaga ambasadorką nowego zapachu Valentino

Lady Gaga (Fot. Filippo Monteforte/Getty images)

„Bądź sobą, kochaj, kogo chcesz i nigdy nie przestawaj podążać za swoimi marzeniami” – przekonuje amerykańska artystka, którą dyrektor kreatywny Valentino zaprosił do współpracy przy kampanii nowych perfum.

Pierpaolo Piccioli razem z zespołem Valentino Beauty prezentuje najnowszy zapach włoskiego domu mody. „Voce Viva” to wezwanie marki do wzajemnego inspirowania się, realizacji marzeń i celebracji indywidualności. 

„Voce” („głos” po włosku) powinien być słyszany na całym świecie. Dlatego ambasadorką nowych perfum Valentino została właśnie Lady Gaga. Artystka o niesamowitym talencie reprezentuje nowe pokolenie i od lat inspiruje miliony ludzi na całym świecie. Zachwyciła branżę filmową i muzyczną udziałem w produkcji Bradleya Coopera „Narodziny gwiazdy”. Rola w filmie i utwór „Shallow” przyniósł jej w 2019 roku Oscara, Złoty Glob, nagrodę Grammy oraz BAFTA.

Lady Gaga (Fot. Maria Moratti/Contigo/Getty Images)

Artystka o włoskich korzeniach, która na czerwonym dywanie zachwycała w kreacjach z kolekcji Valentino haute couture, inspiruje jednak nie tylko swoją działalnością artystyczną, ale także otwartością w mówieniu o zdrowiu. Gwiazda, która sama cierpi na fibromialgię i depresję, wielokrotnie w wywiadach nawoływała do wzajemnego szacunku, akceptacji i życia w zgodzie ze sobą. Pierpaolo Piccoli nie mógł wyobrazić sobie lepszej ambasadorki nowego zapachu Valentino: – Lady Gaga oznacza wolność, samoświadomość, czyste serce. Jej udział w kampanii wnosi symboliczną siłę tego projektu na najwyższy możliwy poziom. Lady Gaga jest ikoną nowej generacji. Najważniejsze dla niej wartości, takie jak, kultywowanie wolności, pasja do sztuki, samoświadomość, równość, są zgodne z tymi, które reprezentuje społeczność marki. Dlatego jestem bardzo dumny, że to właśnie ona została nową ambasadorką Valentino.

Premiera kampanii zapachu z udziałem gwiazdy już we wrześniu. W Polsce będzie związana z wprowadzeniem marki na rynek. 

Katarzyna Pietrewicz
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę