Znaleziono 0 artykułów
20.11.2019

Mary Komasa w najnowszej kampanii Slava Varsovia

Katarzyna Pietrewicz

Bez zbędnych ozdobników. Tak, by to produkt był na pierwszym planie. Najnowsze dodatki marki Slava Varsovia możemy podziwiać w sesji autorstwa Basi Czartoryskiej z artystką Mary Komasą w roli głównej.

– Niesamowite jest to, że utwory Mary towarzyszyły nam przy tworzeniu poprzedniej kolekcji, a tym razem mieliśmy to szczęście, że zgodziła się wystąpić w najnowszej sesji – mówi Anna Szydłowska, projektantka i właścicielka Slava Varsovia. Do tej pory w kampaniach marki wystąpiły Anna Jagodzińska, Magdalena Cielecka oraz Katarzyna Zawada. Tym razem do udziału w zdjęciach Szydłowska zaprosiła Mary Komasę. Kompozytorka i wokalistka, która w październiku wydała swoją nową płytę „Disarm”, na minimalistycznych fotografiach pozuje przed obiektywem Basi Czartoryskiej. 

Od początku istnienia marka stawia na ponadczasowe akcesoria wykonane z najwyższej jakości materiałów. Minimalistyczne w swoim dizajnie torby Slava Varsovia wykonywane są przez polskich rzemieślników z dbałością o najmniejszy nawet detal. W kolekcji na jesień-zimę 2019-2020 znajdziemy duże torby typu shopper, w których spokojnie zmieścimy laptopa. Ich mniejszy odpowiednik sprawdzi się na co dzień oraz na wieczorne wyjścia. Uwagę przyciąga czarny kubełek z charakterystyczną falistą fakturą. Wykonany ze sztywnej skóry, jest nową wersją plisowanych modeli z poprzednich sezonów. Smukłe projekty występują w różnych odcieniach i zostały wykonane z kilku rodzajów skór. Wszystko po to, by służyły klientkom marki przez długie lata.

1/9Mary Komasa w najnowszej kampanii Slava Varsovia

Proszę czekać..
Zamknij