Znaleziono 0 artykułów
06.05.2021
Artykuł sponsorowany

Anja Rubik w nowej kampanii Magnum

06.05.2021
(Fot. Marcin Kempski)

Przebój lata 2021? Lody Magnum Double Gold Caramel Billionaire oblane karmelową czekoladą. Polska ambasadorka Magnum wzięła udział w kampanii #OdkryjNowyWymiarPrzyjemności promującej najmodniejszy smak sezonu. Efektem współpracy Anji Rubik z Magnum jest także wystawa sztuki współczesnej „Przyjemność obcowania” organizowana przez SEXED.PL.

Okładka „Vogue Polska” z grudnia 2020 roku z Anją Rubik wspierającą Strajk Kobiet należała do najczęściej komentowanych w historii magazynu. Aktywistka i supermodelka Anja Rubik nieustannie angażuje się w walkę o prawa kobiet i osób LGBT. Powołując SEXED.PL, podjęła się doniosłego zadania edukacji seksualnej młodzieży. Działając społecznie, Rubik od wielu lat związana jest z Magnum. – Wybieramy osoby, które wyróżniają się osobowością i które swoją postawą mogą inspirować innych. Anja Rubik ujęła nas szczególnym połączeniem kobiecości, odwagi i siły. Cenimy jej zaangażowanie w akcje równościowe i wolnościowe oraz wspieranie młodych ludzi w edukacji seksualnej – mówi Joanna Orzechowska, kierownik marketingu marki Magnum w Polsce.

Przyjemność w wielkim mieście

(Fot. Jacek Patora) 

W najnowszej kampanii Magnum podglądamy życie Anji, mieszkanki metropolii. Top modelka z taką samą pewnością siebie przechadza się po wielkim mieście, co po planie zdjęciowym. Choć jej każdy dzień jest intensywny, wypełniony obowiązkami i pełen wyzwań, zawsze znajduje chwilę dla siebie. Nie odmawia sobie przyjemności, wiedząc, że one pozwalają nam poznać siebie samych jeszcze lepiej. Spełniając własne zachcianki – te małe, i te duże – pozostajemy wierni sobie.

(Fot. Jacek Patora) 

Ubrana w złotą sukienkę, biały garnitur albo czarny trencz posągowa Anja kocha luksus i nonszalancję zarazem. Choć zawsze wygląda świetnie, stuprocentowa perfekcja jest dla niej zbyt monotonna. Najważniejsza jest wolność.

(Fot. Jacek Patora) 

Dwa światy – elegancji i przyjemności – łączy także przebój lata 2021 – Magnum Double Gold Caramel Billionaire. Jedwabiste lody o smaku orzeszków pecan z sosem o smaku słonego karmelu oraz kawałkami ciasteczek zatopione zostały w złotej, karmelowej czekoladzie Magnum. Słony karmel to najmodniejszy smak ostatnich sezonów, a w połączeniu ze słodyczą czekolady tworzy zniuansowaną kompozycję wartą grzechu.

(Fot. Jacek Patora) 

Hasło kampanii – #OdkryjNowyWymiarPrzyjemności – zachęca do czerpania z życia pełnymi garściami, poszerzania horyzontów, sięgania po więcej. Jest też spójne z założeniami SEXED.PL, które głosi afirmację ciała, seksualności i przyjemności. Relacja z ciałem, seksualnością i drugim człowiekiem to w interpretacji Magnum i Sexedpl element poszukiwania szczęścia. 

Wystawa sztuki współczesnej

(Fot. materiały prasowe)

W myśl zasady głoszonej przez kampanię reklamową Magnum zostało teraz partnerem wystawy organizowanej przez SEXED.PL. „Przyjemność obcowania”, nad którą magazyn „Vogue Polska” objął patronat, zbiera prace polskich artystów i artystek o przyjemności. Jaka jest rozkosz spontaniczna i dojrzała? Jak ją odczuwamy? Jak chcemy ją przeżywać – w pojedynkę czy razem? Jak łączy się z miłością, a jak z seksem?

W katowickiej Galerii Szarej wystawę będzie można oglądać od 7 do 28 maja, a we wrocławskiej Krupa Gallery od 4 do 25 czerwca (ekspozycja jest przeznaczona dla osób powyżej 15. roku życia). Kuratorem wystawy jest Igor Bloch, który razem z SEXED.PL wybrał prace malarskie, fotograficzne i interdyscyplinarne najważniejszych współczesnych twórców z Polski.

Znajdziemy tu dzieła: Poli Dwurnik, malarki i twórczyni litografii, warszawskiej malarki Magdaleny Karpińskiej, Adama Adacha, dzielącego czas między Warszawę i Paryż, Przemka Branasa, pracującego na styku performance’u i wideo-artu, krakowskiego twórcę instalacji i obiektów Konrada Żukowskiego, warszawskiej malarki Róży Litwy, Jana Smagi i Anety Grzeszykowskiej, młodych malarek o nowoczesnej ekspresji – Marty Nadolle i Martyny Czech, pracującego na wielu formach twórcy sztuki krytycznej Mikołaja Sobczaka, artystki i poetki Zuzanny Bartoszek, Teresy Gierzyńskiej, Katarzyny Korzenieckiej oraz Karola Radziszewskiego i Łukasza Stokłosy, którym bliskie są tematy queer.

Za kreację i produkcję kampanii Magnum byli odpowiedzialni Błażej Baar / dom produkcyjny HIGHNOON.PL oraz Iza Lewandowska / agencja kreatywna ADVICE WISE/.  Reżyser spotu: Monika Kmita. Zdjęcia do kampanii: Marcin Kempski. Film BTS: Marcin Ziółko. Zdjęcia BTS: Jacek Patora. Kostiumy: Tomasz Ossoliński. Make up: Wilson. Włosy: Adrian Własiuk.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę