Znaleziono 0 artykułów
04.04.2018
Artykuł partnerski

Nowa ambasadorka Tous. Tylko u nas premierowe zdjęcia z kampanii

04.04.2018
Małgorzata Kożuchowska w najnowszej kampanii Tous (Fot. Magdalena Łuniewska)

Hiszpańska marka biżuteryjna, której znakiem rozpoznawczym jest uroczy miś, kocha kobiety – eleganckie, odważne i przebojowe. Takie jak aktorka Małgorzata Kożuchowska, gwiazda „Drugiej szansy”, „Rodzinki.pl” i najnowszej kampanii Tous.

„Pięknie, pani Małgosiu”, „Kocham ten styl”, „Wiecznie młoda!” – zachwycają się na Instagramie Małgorzaty Kożuchowskiej jej fanki. Każda jej kreacja – biel od stóp do głów na nagraniu w „Dzień dobry TVN”, zielona sukienka na rozdaniu Orłów, płaszcz w wężowy wzór na pokazie mody – zdobywa kilkadziesiąt tysięcy lajków. Ale bycie ikoną stylu to tylko jedna z ról Małgorzaty Kożuchowskiej. Miliony widzów śledzą perypetię agentki gwiazd Moniki Boreckiej, którą aktorka gra w „Drugiej szansie”, żeby za chwilę przełączyć się na „Rodzinkę.pl”, gdzie Kożuchowska jest Boską – żoną, mamą i szefową wydawnictwa.

Małgorzata Kożuchowska w najnowszej kampanii Tous (Fot. Magdalena Łuniewska)

Jedna z największych polskich gwiazd debiutowała zaraz po ukończeniu warszawskiej PWST, a jej kariera nabrała tempa po brawurowej roli dziennikarki Ewy z „Kilera” Juliusza Machulskiego w 1997 roku. Trudno uwierzyć, że Kożuchowska niedługo obchodzić będzie jubileusz 25-lecia na ekranie i na scenie. Z magnetycznym spojrzeniem błękitnych oczu, krótką blond fryzurą i zaraźliwym uśmiechem wciąż wygląda na świeżo upieczoną absolwentkę szkoły aktorskiej, a nie dojrzałą kobietę. Wieczną młodość Kożuchowska zawdzięcza nie tylko świetnym genom, ale przede wszystkim temu, że potrafi być szczęśliwa. Od dziesięciu lat tworzy harmonijne małżeństwo z dziennikarzem Bartłomiejem Wróblewskim, trzy lata temu para doczekała się synka Jana Franciszka, a zawodowo gwiazda robi to, co kocha. O tym, że będzie grać, wiedziała od szóstego roku życia. Podziwiała wtedy Audrey Hepburn, Marilyn Monroe i Liz Taylor.

Kulisy najnowszej kampanii Tous (Fot. Materiały prasowe)
Małgorzata Kożuchowska w najnowszej kampanii Tous (Fot. Magdalena Łuniewska)

Jej najnowsza rola? Ambasadorka hiszpańskiej marki Tous. W kampanii reklamowej autorstwa Magdaleny Łuniewskiej, która słynie z pięknych portretów kobiecych, Kożuchowska prowokuje, śmieje się, uwodzi. Jej styl podkreśla biżuteria – długie kolczyki Ciel Gold, zegarek na bransoletce Hold, pierścionek Vermeil Join. Chociaż każdy z elementów jest inny – naszyjnik z misiem to klasyka Tous, it-bag Marlen z rączką w kształcie główki misia łączy retro z najnowszymi trendami, a pastelowe bransoletki to element codziennego looku – wszystkie podkreślają urodę kobiety, która je nosi. Ale to nie wszystko. Tous różni się bowiem od innych marek biżuteryjnych nie tylko designem. Dla Hiszpanów najważniejsze są emocje. Bo to od nich wszystko się zaczęło.

Małgorzata Kożuchowska w najnowszej kampanii Tous (Fot. Magdalena Łuniewska)

W 1920 roku Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa Mas założyli w niewielkim hiszpańskim mieście Manresa pod Barceloną warsztat zegarmistrzowski. W 1965 roku rodzinny biznes przejęło młodsze pokolenie – Salvador Tous z żoną Rosą Oriol. To właśnie Rosa sprawiła, że Tous zasłynęło w świecie. Od lat 70. projektowała dla marki biżuterię, a w 1985 roku stworzyła jej znak rozpoznawczy. Przechodząc obok witryny sklepu z zabawkami, zauważyła pluszowego misia, który skojarzył jej się z ciepłem, domem, dzieciństwem. „Pomyślałam: dlaczego nie stworzyć takiego ze złota?” – opowiadała Rosa. Do dzisiaj charakterystyczny miś Tous – niewielki, zaokrąglony, uroczy zdobi większość modeli biżuterii i dodatków marki.

Kulisy najnowszej kampanii Tous z Małgorzatą Kożuchowską (Fot. Materiały prasowe)
Kulisy najnowszej kampanii Tous z Małgorzatą Kożuchowską (Fot. Materiały prasowe)

Obecnie marką rządzi Alba, jedna z czterech córek Rosy, które pomagały rodzicom od 1992 roku. Wprowadziła w jej działanie szereg innowacji. Uczyniła globalną ambasadorką Gwyneth Paltrow, której bezpretensjonalna uroda, zacięcie ekologiczne i sukces zawodowy sprawiają, że stała się wzorem dla kobiet na całym świecie.

Małgorzata Kożuchowska w najnowszej kampanii Tous (Fot. Magdalena Łuniewska)
Kulisy najnowszej kampanii Tous z Małgorzatą Kożuchowską (Fot. Materiały prasowe)

Tous podąża z duchem czasu, nie zapominając jednocześnie o tradycji, jako że w DNA marki jest jej rodzinny charakter. Właściciele za punkt honoru stawiają sobie to, żeby marka była zaangażowana jest w ochronę środowiska, rozwój kultury i społeczeństwa. Siedziba marki mieści się w El Guix w Manresa, na terenie odrestaurowanej fabryki włókienniczej z 1870 roku. Wykorzystuje się tam 1000 mkw. paneli fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej, a także paneli słonecznych do generowania ciepłej wody, dzięki czemu produkcja jest bardziej ekologiczna. Tous dba także o to, żeby zapobiegać przedostawaniu się spornych diamentów na rynek, certyfikując swoje produkty zgodnie z procesem Kimberley.

U nas marka zawojowała rynek niedługo po debiucie w 2009 roku. Polkom podoba się to, że biżuteria łączy nowoczesny design ze szlachetnymi materiałami – złotem, srebrem, diamentami i perłami. Umiejętność połączenia stylu eleganckiego i casualowego, codziennego i wieczorowego, klasycznego i nowoczesnego to największy sekret marki. Teraz poznała go również nowa ambasadorka Tous. „Jestem wierna sobie” – tłumaczy Małgorzata Kożuchowska, zapytana o swój przepis na sukces. To poczucie spełnienia widać w każdym jej uśmiechu. A on, tak jak biżuteria, najpiękniej zdobi kobietę.

Więcej informacji o kampanii i najnowszej kolekcji Tous: Tous Małgorzata Kożuchowska 

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij