Znaleziono 0 artykułów
11.10.2021
Artykuł sponsorowany

Kobiety mają moc

Fot. Materiały prasowe

Skandynawia jest jednym z liderów we wspieraniu kobiet i budowaniu kobiecej siły. Pochodząca z Danii marka kosmetyczna Gosh także poszła w tym kierunku. „Kobiety mają moc” to kampania, która na polskim rynku potrwa od 7 października do 6 grudnia, a jej celem jest pokazanie kobietom, że nie są zdane tylko na siebie, że mogą liczyć na pomoc i wsparcie. Przede wszystkim od innych kobiet. Bo kto zrozumie nas lepiej od nas samych?

Ruch Women’s Empowerment zatacza coraz szersze kręgi. Powoduje zmiany na najwyższych stanowiskach politycznych, sprawia, że tłumy wychodzą na ulice, okazując wsparcie dla kobiet, wstrząsa branżą filmową i muzyczną, napędza postępowe firmy do realizowania śmiałych projektów z kobietami w roli głównej.

Wsparcie dla kobiet to nie tylko kwestia popierania własnej płci. To ruch na dużo szerszą skalę, oznaczający również inkluzywność w każdym tego słowa znaczeniu. Podnoszenie na duchu, wspieranie, akceptacja, body positivity, age positivity. Warto zacząć proces zmian od siebie, likwidując swojego wewnętrznego krytyka i sędziego. Wsparcie dla wszystkich kobiet zaczyna się od ciebie i twojej samoakceptacji. Marki kosmetyczne także mają znaczący głos w pokazywaniu siły kobiet. W końcu ich odbiorcą jest przede wszystkim kobieta.

Jakość w DNA

Marka Gosh zaczynała jako firma farmaceutyczna i do dziś czerpie z tego dziedzictwa, stawiając na najwyższą jakość, czystość i pielęgnacyjny charakter swoich makijażowych formuł. Skandynawskie korzenie podkreśla także nowoczesnym, minimalistycznym designem i dbałością o środowisko naturalne. Najwyższą jakość łączy z efektem: wyrazistym, pełnym blasku, dającym nieporównywalną z niczym pewność siebie. Gosh doskonale wie, że makijaż nie polega na zakrywaniu i udawaniu, lecz na wyrażaniu siebie i podkreślaniu tego, co w sobie kochamy najbardziej.

Fot. Materiały prasowe

Pełne wsparcie

Akcja Gosh „Kobiety mają moc” połączona z działaniami influencerek z jednej strony ma pomóc kobietom uwierzyć w siebie i namówić je do odważnego wyróżniania się. Drugim jej filarem jest wymierna pomoc i nagroda dla instytucji oddanych sprawom kobiet. Ciekawostka -[SR1]  wszystkie zgłoszone instytucje zostaną uhonorowane przez teamy Drama & Magic, bo każda z nich od lat wspiera polskie kobiety w najtrudniejszych momentach życia.

W akcji biorą udział cztery wspaniałe instytucje całym sercem oddane kobietom:

1. CENTRUM PRAW KOBIET ( https://cpk.org.pl/ ) Misją tej organizacji jest działanie na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn w życiu publicznym oraz w rodzinie.

2. FEDERACJA STOWARZYSZEŃ „AMAZONKI”

(www.amazonkifederacja.pl ) Od lat pomaga kobietom po chorobach nowotworowych odbudować życie i odnaleźć w nim szczęście.

3. INSTYTUT MATKI I DZIECKA (https://imid.med.pl/pl/) Instytucja badawczo-rozwojowa, która ratuje i chroni życie najmłodszych i ich mam.

4. FUNDACJA PIĘKNIEJSZE ŻYCIE (https://www.piekniejszezycie.pl)

Organizacja, która pomaga kobietom chorym na raka, organizując bezpłatne warsztaty z pielęgnacji i makijażu.

Pokaż swoją moc

W kampanii „Kobiety mają moc” wykorzystane zostaną dwie kultowe maskary Gosh Copenhagen stworzone z myślą o kobietach. Obie mają wodostabilne i pielęgnacyjne formuły z olejem rycynowym i woskiem carnauba, można je zmywać ciepłą wodą i są bezpieczne dla wrażliwych oczu (bezzapachowe, z certyfikatem Allergy Certified). Różnią się jednak szczoteczkami dającymi różny efekt na rzęsach. Gosh Catchy Eyes Drama to mocny look i mega objętość. Maskara Gosh Catchy Eyes Magic  gwarantuje zaś rzęsy pełne objętości, wydłużone i podkręcone. Wykorzystując popularność tych dwóch fenomenalnych tuszów do rzęs i łącząc to z ogromnymi zasięgami zespołów prowadzonych przez topowe influencerki, marka pragnie dotrzeć do milionów Polek. 

Fot. Materiały prasowe

Co trzeba zrobić, aby przyłączyć się do kampanii? Wystarczy na swój profil instagramowy wstawić post (ze zdjęciem lub filmem) prezentujący makijaż wykonany wybraną przez ciebie maskarą Gosh Catchy Eyes Magic lub Gosh Catchy Eyes Drama i oznaczyć go #TeamMagic lub #TeamDrama oraz #GoshPolska i #DrogerieHebe. Warto! W wyrażaniu własnej siły postawą są charakter i indywidualizm. Pamiętajmy, że siła tkwi zarówno w delikatności , jak i w spektakularnej autoekspresji. Jednocześnie ta kampania niesie bardzo głębokie przesłanie: Nie jesteś sama! Jesteśmy z Tobą! Dla najaktywniejszych fanek marka przygotowała konkurs z nagrodami! Szczegóły i regulamin znajdziesz na stronie kampanii.

Dobre prognozy

Ruch wspierania kobiet będzie się rozwijał, nic go nie powstrzyma. Pozwól się zauważyć, zapomnij o skromności i chowaniu się. Bądź wyrazista, bądź sobą, bądź kobietą i wspieraj kobiety.

Maja Mendraszek-Goser
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę