Znaleziono 0 artykułów
06.10.2021

Patrizia Aryton jesień-zima 2021: wewnętrzne piękno i samoakceptacja

06.10.2021
(Fot. Materiały prasowe)

„Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” – to hasło wciąż jest ważne dla marki Patrizia Aryton. W nowej kolekcji znajdziecie zestawy, w których klasyczna elegancja pomieszana jest ze stylem codziennym oraz ponadczasowe modele – płaszcze, sukienki z dzianiny, bezrękawniki.

W kolekcji na jesień/zimę 2021 nie znajdziemy schematów. Patrizia Aryton proponuje łączenie stylów – do garniturowych spodni proponuje sneakersy albo monochromatyczne t-shirty ożywia interesującymi nadrukami. Wśród kolorów ubrań dominują pastele, ale też czerń. Znajdziemy tu minimalistyczną sukienkę z rozpinanym golfem w bieli, brązowy płaszcz z wełny teddy bear oraz czarną tunikę z domieszką kaszmiru. Również materiał puchowej kurtki w karmelowym odcieniu ma dodatek kaszmiru.

Nowa kolekcja to również ponadczasowe modele marki, w tym sukienki z dzianiny, czy płaszcz z kołnierzem o szalowym kroju. Są też puchowe kamizelki, które Patrizia Aryton prezentuje od kilku sezonów, tym razem w trzech wariantach: dwustronnym, krótkim oraz długim. 

„Strój jest dopełnieniem wnętrza” – tak można opisać przesłanie marki.

Dowodem tego jest prowadzony przez nią projekt, w ramach którego kobiety opowiadają o swoich historiach w krótkich filmach, dostępnych na kanale YouTube.

Innocenta Dźwierzyńska po tym jak zachorowała na raka oraz przeżyła kryzys związany z upadkiem swojej firmy, pomaga innym chorującym na nowotwory. Aleksandra Korulczyk na swojej stronie internetowej „Biegająca Bio Mama” nazywa samą siebie „dietetykiem z pasji, sportowcem, mamą dwójki dzieci i żoną”. Karolina Rokicka-Murszewska prowadzi blog, na którym wyjaśnia niuanse prawa administracyjnego. Katarzyna Konewecka-Hołój to założycielka i prezeska Stowarzyszenia Piękne Anioły – pomaga dzieciom z ubogich rodzin. Patrycja Zwolska-Radosławska, mama niepełnosprawnego nastolatka i szefowa Fundacji Świat Wspólnych Możliwości, walczy o równouprawnienie osób niepełnosprawnych. 

Patrizia Aryton przywołuje ich historie, żeby zwrócić uwagę na hasło przewodnie swojego stylu – „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”.

Patrizia Aryton jest polską marką założoną na Kaszubach. Jej nowy wizerunek stworzyła dyrektor kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora.

1/5 Aleksandra Korulczyk

2/5 Innocenta Dźwierzyńska

3/5 Karolina Rokicka-Murszewska

4/5 Katarzyna Konewecka-Hołój

5/5 Patrycja Zwolska-Radosławska

Hanna Łopuszyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę