Znaleziono 0 artykułów
25.11.2020

Pokaz Balenciagi w formie gry

Balenciaga wiosna-lato 2021 (Fot. East News)

Balenciaga zamienia tradycyjny pokaz mody w grę wideo. Projekt „Afterworld: The Age of Tomorrow”, w którym zostanie zaprezentowana najnowsza kolekcja marki, ujrzy światło dzienne już 6 grudnia.

W czasie pandemii dyrektorzy kreatywni domów mody wznoszą się na wyżyny kreatywności. Kiedy Gucci postawiło na prezentację w formie miniserialu, Balenciaga odpowiada grą wideo. W wywiadzie dla WWD, twórcy marki ogłosili, że kolekcja na sezon jesień-zima 2020-2021 zostanie pokazana w specjalnym projekcie „Afterworld: The Age of Tomorrow” (premiera: 6 grudnia o 14:00).

Balenciaga zaprosi widzów w przyszłość, gdzie relacje między naturą a przemysłem nie będą tak skomplikowane jak są obecnie.

To nie pierwszy raz, kiedy luksusowe marki sięgają po gry. Gdy w 2019 roku Louis Vuitton podpisał umowę z „League of Legends”, głównego bohatera „ubrał” dyrektor artystyczny marki, Nicolas Ghesquière. Nie jest tajemnicą, że specjaliści zaczynają obawiać się o losy tradycyjnych tygodni mody. Czy branża znajdzie schronienie w świecie wirtualnym już na dobre?

Aleksandra Lewandowska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę