Znaleziono 0 artykułów
26.02.2019

Premierowo na Vogue.pl: kampania L37 wiosna-lato 2019

26.02.2019
L37 wiosna-lato 2019 (Fot. Kamil Kotarba)

Produkt to nie wszystko – zdaje się głosić marka L37. Liczą się też wizja, pomysł na jej realizację, konsekwencja i odwaga. Historia, wokół której obudowuje się komunikację i godzenie własnej idei z odpowiadaniem na potrzeby klienta. W zeszłym sezonie twórcy kampanii zachęcali do podążania własną drogą. W tym podtrzymują to i dodają: rób to na piechotę.

Światowa Organizacja Zdrowia zaleca, aby dziennie pokonywać osiem tysięcy kroków. L37 zachęca, by chodzić jeszcze więcej: odkrywać na nowo dobrze znane zakątki, wyruszać w nieznane, dać się ponieść rytmowi szybkiego marszu lub relaksującego spaceru. Bo przeciez podróże kształcą – i to nie tylko te dalekie.

L37 wiosna-lato 2019 (Fot. Kamil Kotarba)
L37 wiosna-lato 2019 (Fot. Kamil Kotarba)

Wiosenna odsłona L37 to więc przede wszystkim wygoda, ale w połączeniu z największymi trendami. Odpowiadając na potrzeby nowoczesnych kobiet, stworzono buty na maksymalnie sześciocentymetrowym obcasie, z miękkiej zamszowej skóry i piankową wyściółką. Praktyczne detale towarzyszą nawiązującym do wiosennych trendów fasonom: kowbojkom ze skórzanymi obcasami, czółenkom z kolorowych tkanin i na architektonicznych obcasach i modelom utrzymanym w modnej, intensywnej kolorystyce. Widać tu sporo zabawy formą, kolorem i wzorem, która skutkuje bardzo ciekawą i wszechstronną kolekcją.

L37 wiosna-lato 2019 (Fot. Kamil Kotarba)

Nawiązując do motywu przewodniego, nowa kampania L37 to przyspieszona podróż przez ulice Warszawy. Mamy tu inspirujące wnętrza Zachęty, nowoczesną ulicę Twardą i apartament z widokiem na Pałac Kultury, mamy zabytkowe i niezwykle fotogeniczne powiślańskie kamienice. Za zdjęcia odpowiedzialny był Kamil Kotarba – jeden z najzdolniejszych polskich fotografów młodego pokolenia, który we wrześniu 2018 roku znalazł się wśród laureatów konkursu organizowanego przez „Vogue Polska” i #sexedpl.

L37 wiosna-lato 2019 (Fot. Kamil Kotarba)

 

Kampanię zrealizowano dzięki uprzejmości Galerii Sztuki Zachęta oraz Pana Jarosława Fijałkowskiego, właściciela apartamentu z widokiem na PKiN.

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij