Znaleziono 0 artykułów
17.01.2019

Znamy datę premiery autorskiej marki Rihanny

17.01.2019

 

Rihanna z wiceprezeską LVMH, Delphine Arnault i właścicielem koncernu, Bernardem Arnaultem (Fot. Bertrand Rindoff Petroff, Getty Images)

Fenty Maison – taką nazwę nosi marka ready-to-wear, którą Rihanna powołuje do życia wraz z koncernem LVMH. Znamy już datę premierowej kolekcji. Jak podaje portal Business of Fashion, zostanie ona zaprezentowana 22 maja w Paryżu.

Nazwanie Rihanny ukochanym dzieckiem świata mody nie będzie chyba żadnym nadużyciem. Utytułowana i wielokrotnie nagradzana statuetką Grammy wokalistka od lat z równie dużym zaangażowaniem spełnia się w branży mody i urody. I to nie tylko jako muza projektantów, gwiazda ich kampanii i okazjonalna współpracowniczka (na swoim koncie ma m.in. linię okularów stworzoną razem z Diorem). Gigantycznym sukcesem okazała się jej pokazywana na tygodniu mody w Nowym Jorku linia Fenty x Puma, marka bielizny Savage x Fenty oraz linia kosmetyków kolorowych Fenty Beauty (od niedawna dostępna także w Polsce). Już za chwilę do okazałego już portfolio, Rihanna doda także luksusową markę ready-to-wear. 

Prace nad projektem Rihanny nadzorował koncern LVMH, do którego należeć będzie marka. To oznacza, że będzie ona pierwszym od 1987 roku autorskim konceptem, który imperium rodziny Arnaultów stworzył od podstaw. Poprzednio na tych samych zasadach LVMH zaangażowało się w powstanie marki Christiana Lacroix. Rihanna z klanem Arnaultów zna się zresztą doskonale, zaówno na prywatnej, jak i zawodowej stopie. Producentem i dytrybutorem Fenty Beauty jest bowiem Kendo, jeden z kosmetycznych inkubatorów Sephory, której właścicielem od 1997 roku jest właśnie LVMH.

Rihanna w domniemanym prototypie okularów autorskiej marki (Fot. Jackson Lee, Getty Images)
Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij