Znaleziono 0 artykułów
12.08.2020
Artykuł partnerski

Smartfon przyszłości

12.08.2020
Julia „Maffashion” Kuczyńska (Fot. materiały prasowe)

Samsung Galaxy Z Flip wyznacza trendy. Nie tylko swoim designem, funkcjonalnościami i technologią, ale teraz także futurystyczną kampanią reklamową pod hasłem „Tak się składa, że to przyszłość” z udziałem ambasadorki marki, Julii „Maffashion” Kuczyńskiej.

Julia „Maffashion” Kuczyńska wkracza do futurystycznego wnętrza. Nosi garnitur w mocnym odcieniu, sportowe buty, wyrazistą biżuterię i… nie rozstaje się z ulubionym smartfonem. Gdy jednym ruchem otwiera Galaxy Z Flip, otwiera się przed nią cały świat możliwości. W przestrzeni złożonej z figur geometrycznych, nawiązujących do harmonijnego designu telefonu, influencerka tańczy, biega, robi zdjęcia. Smartfon podąża za nią, pozwalając w każdej pozycji, z każdego kąta i w każdym miejscu zrobić selfie, prowadzić telekonferencję czy nagrać filmik. Maffashion nie nagina się do norm, a jej smartfon jest równie elastyczny.

„Tak się składa, że to przyszłość” – oto nowe hasło kampanii reklamowej składanego smartfonu Samsung Galaxy Z Flip, którego design, technologia i sposób użytkowania należą już do przyszłości. Za reżyserię spotu odpowiadał Alan Willmann, jeden z najbardziej wziętych reżyserów i fotografów w Polsce (stworzył teledyski dla Miousha, Julii Wieniawy i 2115 White), a całość wyprodukowało Sputnik Studio.

Galaxy Z Flip, dostępny w kolorze pryzmatycznego fioletu i eleganckiej czerni, stworzono z myślą o osobowościach, które wyrażają się przez technologie. Smartfon łączy unikalne wzornictwo, zaawansowane technologie oraz niezwykłe wrażenia z użytkowania w kompaktowej formie, która wpisuje się w mobilny styl życia nowej generacji. Składana konstrukcja, ekran pokryty ultracienkim szkłem i charakterystyczny kolor nadają mu niepowtarzalny wygląd. To w świecie smartfonów nie ewolucja, tylko rewolucja.

Galaxy Z Flip to niejako dwa w jednym. Rozłożony 6,7-calowy wyświetlacz wykonany jest z (zastosowanego po raz pierwszy w smartfonach Samsung) ultracienkiego, zginającego się szkła. Dzieli się na dwa 4-calowe ekrany, dzięki temu możliwości są nieograniczone – można jednocześnie nagrywać wideo i pisać tekst, szukać inspiracji i robić film, oglądać teledysk i odpowiadać na wiadomości. Z kolei smartfon złożony dysponuje niewielkim ekranem, który pokazuje tylko to, co najważniejsze – powiadomienia o wiadomościach, połączeniach czy planach. Dzięki technologii składania gadżet zmieści się w torebce w rozmiarze XS, w kieszeni i dłoni. Nawet w wersji złożonej smartfon pozwala też na eksperymenty z fotografią. Szybkie selfie można uchwycić również bez rozkładania Galaxy Z Flip przy pomocy tylnego 12 Mpx aparatu. Dodatkowo, możliwe jest nagrywanie płynnego wideo w proporcji 16:9, idealne do udostępniania w mediach społecznościowych. Przydatna jest także funkcja Live Focus (rozmyte tło i wyostrzenie pierwszego planu), dzięki której zdjęcia będą wyglądać profesjonalnie. O stabilność nagrań wideo zadba za to stabilizacja Super Steady.

Smartfon stanie się towarzyszem współczesnych multitaskerów, zwłaszcza teraz, gdy wiele osób wykonuje pracę zdalnie. Niezbędny jest w zawodzie influencera, który musi być dostępny 24 godziny na dobę. Dlatego właśnie używa go Maffashion, która nigdy się nie zatrzymuje. Dla niej równie ważne są zdjęcia, jak i wideo, rozmowy i e-maile, kontakt biznesowy i przyjaciele. Nieustannie szuka inspiracji, zapisuje wrażenia, dzieli się z fanami doświadczeniami. Z 1,4 mln obserwatorów na Instagramie, 10-letnią karierą i autorską firmą odzieżową EPPRAM Maffashion jest marką osobistą, siłą, z którą trzeba się liczyć, aktywistką inspirującą fanów do działania. Wybrała Galaxy Z Flip, bo zapowiada przyszłość, jednocześnie wywołując nostalgię. – Patrzę na mój telefon i widzę, jak moda zatacza koło, ale w nowej odsłonie. Telefon „z klapką”, w pełni funkcjonalny i z najnowocześniejszym oprogramowaniem – kto by pomyślał, że taka moda powróci – opowiada Kuczyńska. W designie i architekturze lubi połączenie retro (wnętrza w stylu lat 50., 60. i 70.) z nowoczesnością. Szuka intrygujących form, lubi eksperymenty, nie znosi nudy.

Julia „Maffashion” Kuczyńska (Fot. materiały prasowe)
Julia „Maffashion” Kuczyńska (Fot. materiały prasowe)

W designie w trendach na ten rok są mocne monochromatyczne kolory – indygo, fuksja, purpura, wnętrza autentyczne, które łączą pamiątki rodzinne z nowymi nabytkami, zachowane elementy architektoniczne ze współczesnymi udogodnieniami, meble z lat 60. i nowości. Przestrzenie, tak jak sprzęty, muszą być wielofunkcyjne. Moda też staje się coraz bardziej uniwersalna. Maffashion nie ma jednego ulubionego trendu na nadchodzący sezon. Coraz częściej myśli też o rzeczach ponadczasowych, które sprzyjają środowisku – Nie kupuję już tak często, a moje wybory są bardziej przemyślane. Systematycznie pozbywam się starych ubrań, tak, aby zyskały drugie życie. Ostatnio spodobał mi się powrót wielkich kołnierzy. Lubię też frędzle przy ubraniach i dodatkach. Sama będę je chętnie nosić – opowiada specjalistka od stylu. A najważniejszy dodatek? Zawsze Samsung Galaxy Z Flip.

Już dostępny w nowych kolorach Szlachetnej Miedzi i Klasycznej Szarości, przygotowany na ultraszybką łączność 5G.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij