Znaleziono 0 artykułów
07.08.2019

Sukienki na lato z polską metką

Street style podczas tygodnia mody w Kopenhadze wiosna-lato 2019 (Fot. Christian Vierig/Getty Images)

Lato trwa! Niezależnie od tego, czy sierpień spędzacie na dzikich azjatyckich plażach, na spacerach ulicami Paryża czy spotykając się z przyjaciółmi po pracy, w ofercie polskich marek znajdziecie sukienki idealne na każdą okazję.

Flower power

303 Avenue, cena 454,30 zł (Fot. Materiały prasowe)

Po Marrakeszu i Barcelonie przyszedł czas na Kapsztad. To właśnie tam Dennis Swiatkowski sfotografował projekty marki 303 Avenue na lato 2019. W kolekcji znajdziemy charakterystyczne dla marki zmysłowe fasony, a także pastelowe odcienie, z którymi idealnie kontrastują kwiatowe wzory. Sukienka Melrose to romantyczna i kobieca propozycja, która przyciąga spojrzenia różanym nadrukiem. Lekko bufiaste rękawy i gumka w talii przywodzą na myśl styl lat 70. Model sprawdzi się idealnie zarówno z płaskimi sandałami, jak i masywnymi kowbojkami.

Silenzio

MMC, cena 1200 zł (Fot. Materiały prasowe)

Duet MMC kolekcję na sezon letni zaprezentował na terenie Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie. Zgromadzeni goście po raz kolejny mogli podziwiać projekty inspirowane streetwearem, w których znalazły się elementy dekonstrukcji oraz asymetrii. Na wybiegu pojawiły się też sukienki w różnych wersjach. Kreacja z tafty z marszczonymi rękawami to propozycja oversize dostępna w kolorze ognistej czerwieni i głębokiej czerni. Model uzupełnia szarfa, którą zgodnie z sugestią projektantów możemy przewiązać na szyi w celu uzyskania nonszalanckiego looku.

Nowoczesna porcelana

Łukasz Jemioł, cena 1314 zł (Fot. Materiały prasowe)

Najpierw Maria Grazia Chiuri zaprezentowała kolekcję Dior Cruise 2020, którą zdominował wzór toile de jouy. Następnie pojawił się on u Kima Jonesa w męskiej kolekcji francuskiego domu mody. Polscy projektanci uważnie śledzą światowe trendy i nie pozostają obojętni na ich wpływ. Łukasz Jemioł postawił na własną interpretację tego wzoru, projektując koszulową sukienkę z paskiem podkreślającym talię oraz bufiastymi rękawami.

Street style podczas tygodnia mody w Kopenhadze wiosna-lato 2019 (Fot. Christian Vierig/Getty Images)

Hiszpanka

LINE, cena 699 zł (Fot. Materiały prasowe)

Tworzyć projekty, które mają podkreślać naturalne piękno kobiecego ciała – tak chce pracować marka LINE, która powstała w 2017 roku. Limitowane kolekcje charakteryzują klasyczne, proste i uniwersalne fasony, które można ze sobą dowolnie łączyć. Ubrania z metką LINE wykonywane są tylko w lokalnych pracowniach. Sukienka Julia w zmysłowy sposób podkreśla ramiona i nawiązuje do hiszpańskiego stylu. W połączeniu z kozakami i skórzaną kurtką sprawdzi się także jesienią.

Francuska elegancja

Madelle, cena 850 zł (Fot. Materiały prasowe)

Magdalena Magnon, założycielka marki Madelle, podkreśla, że nigdy nie goniła za trendami. Wypracowała własny styl, który szybko pokochały Polki. Kobiece sukienki, utrzymane w paryskim stylu, wyróżniają się ciekawymi detalami. Zwiewny i delikatny model Juliette przyciąga spojrzenia kwiatowym wzorem i białymi guzikami. Szeroki pas w talii pozwoli ukryć wystający brzuszek, a dekolt w kształcie litery V wysmukli szyję. Wykonana z naturalnego jedwabiu kreacja nawet podczas największych upałów pozwoli skórze oddychać.

Surferski klimat

MUUV, cena 279 zł (Fot. Materiały prasowe)

Dzikie plaże Bali, modelki z widocznymi bliznami i rozstępami oraz projekty, które zachwycają nonszalancją. W sezonie letnim marka MUUV po raz kolejny oferuje swoim klientkom wygodne ubrania, zmysłowe stroje kąpielowe i sukienki, które sprawdzą się podczas szalonych wakacyjnych wypadów. Oversize’owy model w białym odcieniu będzie pasował do każdego typu sylwetki. Podwójna warstwa bawełny zapobiega prześwitywaniu, a cienkie, wiązane ramiączka dodają sukience dziewczęcego charakteru.

Wild Wild West

Veclaim, cena 699 zł (Fot. Materiały prasowe)

­– Własna marka to dla mnie droga do wolności artystycznej – wyznała Jessica Mercedes Kirschner w rozmowie z Vogue.pl. W grudniu zeszłego roku zaprezentowała fanom pierwszą kolekcję swojej autorskiej marki Veclaim, która szybko zyskała ogromną popularność nie tylko wśród instagramowych it-girls. Nowa kolekcja ready-to-wear to eklektyczne propozycje, w których na pierwszy plan wysuwają się wzory, a także ciekawe detale w postaci marszczeń czy regulowanych troczków. Sukienka Gemini zachwyca zwiewnymi falbanami, a wiązanie w pasie nadaje sylwetce kobiecy kształt klepsydry.

Katarzyna Pietrewicz-Żero
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę