Znaleziono 0 artykułów
27.10.2021

Premierowo na Vogue.pl: Kampania Driveme Travel Journal

Redakcja Vogue.pl

Gdyby „Ukryte pragnienia” powstały dziś, Liv Tyler grałaby pewnie w legginsach i oversize’owych bluzach. Romantyczną atmosferę filmu Bernarda Bertolucciego przywołują zdjęcia z nowej, jesienno-zimowej kampanii Drivemebikini, zrobione przez Roberta Ceranowicza, tym razem nie w Toskanii, ale na Korfu.

Jak mówi Zosia Krasuska-Kopyt, dyrektorka kreatywna marki, bezpośrednią inspiracją wciąż jest dla niej śródziemnomorska przyroda - Stare gaje oliwne, kamienne domy, barwy ziemi i kwiatów - dlatego nazwa kolekcji i motyw przewodni jest prosty - „Terra” - czyli Ziemia.

(Fot. Robert Ceranowicz/Papaya Films)

Troska o planetę i środowisko pojawia się też na etapie produkcji. Marka po raz pierwszy sięga po tkaniny z konopii, które są ekologiczną alternatywą dla bawełny, a do bardziej wymagających technicznie ubrań typu activewear wykorzystuje wyłącznie materiały z recyklingu. 

Zdjęcia : Robert Ceranowicz/Papaya Films
Modelka: Gosia Kluz/D'vision Model Management
Dyrektorka kreatywna: Zosia Krasuska-Kopyt

1/9Tylko u nas: Kampania Driveme Travel Journal

(Fot. Robert Ceranowicz/Papaya Films)

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę