Znaleziono 0 artykułów
12.04.2019

Marcelina Zawadzka ambasadorką marki Triumph

Redakcja Vogue.pl

W tym roku Amourette obchodzi 65. urodziny, to flagowa linia Triumpha, która doskonale realizuje filozofię marki — łączyć romantyczną kobiecość z komfortem i funkcjonalnością.

Koronki? Zawsze, ale elastyczne. Kolorystyka? Klasyczna, ale z sezonowymi odstępstwami od reguły, tej wiosny delikatny seledyn i pastelowy miks.

Prezentację najnowszej kolekcji, która odbyła się w warszawskiej restauracji Aurelio, uświetniła Marcelina Zawadzka, która została oficjalnie przedstawiona jako ambasadorka marki w Polsce.

– To dla mnie zaszczyt! Jestem dumna, że mogę być ambasadorką marki, która poprzez swoje działania oraz produkty tak bardzo wspiera kobiety, wzmacnia ich pewność siebie. To na pewno będzie ciekawy okres pełen ekscytujących wyzwań – powiedziała Zawadzka.

1/6Marcelina Zawadzka

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę