Znaleziono 0 artykułów
16.05.2019

Premierowo na Vogue.pl: Nowa kampania Veclaim

Michalina Murawska

Krótko po premierze najnowszej kampanii kostiumów kąpielowych Moiess, jedna  z najbardziej rozpoznawalnych polskich influencerek prezentuje kolejną, tym razem autorskiej marki ready-to-wear Veclaim.

W przeciwieństwie do premierowej, owianej ścisłą tajemnicą odsłony Velclaim, o której premierowo pisaliśmy w grudniu, szczegółami dotyczącymi drugiej kolekcji, Jessica Mercedes Kirschner dzieliła się wyjątkowo chętnie. Swoich obserwatorów i fanów marki wprowadzała w świat roboczych przymiarek i nocnych eksperymentów ze stylizacjami, a z kulisów powstawania kampanii wizerunkowej uczyniła relację równie modową, co podróżniczą. Kalifornijskie krajobrazy i wnętrza wynajmowanych po drodze domów grały tak samo dużą rolę, jak premierowe modele ubrań.

O nowej kampanii Veclaim, którą zrealizowała wspólnie z fotografem, Marcinem Gąską i stylistką Ewelina Gralak, Mercedes Kirschner mówi, że jest połączeniem westernu z naturą, pełnym abstrakcyjnych połączeń, Ostatecznie tworzą jednak bardzo spójną całość. Eklektyzm jest chyba wyjątkowo bliski Jessice. Gdy kwieciste sukienki w stylu lat 80. łączy z koronkowymi rajstopami i martensami, do minimalistycznej sukienki zakłada złote sandały na platformie i gdy wyśmiewa wszystkie do's and dont's łączenia wzorów, krojów i kolorów. Nie dziwi więc, że nowa kolekcja Veclaim daje spore pole do stylizacyjnej zabawy. Spódniczki i topy z regulującymi długość troczkami można nosić solo lub w komplecie, łączyć z klapkami na obcasie lub masywnymi sneakersami i skarpetkami. Do kwiecistych sukienek midi równie dobrze pasować będzie szeroka opaska na włosy lub westernowy kapelusz. Podobnie jest z pozostałymi nowościami: sukienki z asymetrycznym dołem i charakterystycznym dla marki marszczeniem w talii, krótkie topy z długim rękawem, czy typowo letnie modele uszyte z naturalnego lnu wręcz proszą o to, by nosić je w różnych konfiguracjach i na różne okazje. 

– Własna marka to dla mnie droga do artystycznej wolności – mówiła Jessica w grudniu, tuż przed startem Veclaim. Jak jednak pokazuje dotychczasowa popularność tego projektu, to także droga do sukcesu: osobistego, biznesowego i, przede wszystkim, osiągniętego na własnych warunkach.

Modelka: Nikola Stajszczak / New Age Models

Zdjęcia: Marcin Gąska

Stylizacje: Ewelina Gralak

1/17Nowa kampania Veclaim

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę