Znaleziono 0 artykułów
11.06.2019

Biżuteria Tom Wood już w Polsce

Katarzyna Pietrewicz-Żero

Warszawski 8288 concept store wprowadza na rodzimy rynek kolejną kultową markę. Tym razem wybór padł na norweską biżuterię Tom Wood, w której minimalizm łączy się z funkcjonalizmem.

Są takie miejsca na mapie Warszawy, których nie mogą przegapić fani mody, sztuki i designu. Jednym z nich jest 8288 concept store, mieszczący się przy ul. Mysiej 3. Założona półtora roku temu przez Natalię Matusiak i Roberta Kutę przestrzeń oferuje klientom modę, wyjątkowe akcesoria, biżuterię, świece, grafiki, rysunki, a także artykuły papiernicze. Asortyment concept store’u zmienia się sezonowo lub zgodnie z nastrojem właścicieli, a wszystkie zebrane w nim produkty odzwierciedlają ich prywatne upodobania i zainteresowania. Ze wszystkimi się utożsamiają. Aktualnie w przestrzeni znajdziemy m.in. bluzy i T-shirty Holiday Boileau, biżuterię ze złota i naturalnych kamieni marek Otiumberg, All Blues, Becca Jewellery, Jasmina Jovy, perfumy Andrea Maack, designerskie przedmioty Praxis, a także długopisy japońskich marek Penco czy Midori.

W tym roku concept store postanowił wprowadzić na polski rynek norweską biżuterię Tom Wood. Założona w 2013 roku przez Monę Jensen oferuje biżuterię, w której ważną rolę odgrywa detal, a także wysoka jakość wykonania produktu. W projektach Jensen minimalizm zawsze idzie w parze z funkcjonalnością, a biżuteria ma charakter uniseksowy. Znakiem rozpoznawczym marki są sygnety, które pojawiają się w nowych odsłonach z każdym kolejnym sezonem. Oprócz masywnych modeli z wybitymi starymi monetami, a także bardziej subtelnych sygnetów z naturalnymi kamieniami, na Mysiej 3 znajdziemy także złote i srebrne kolczyki, bransoletki z łączonych ogniw, a także zawieszki w formie koperty z tajemniczym liścikiem oraz małego pudełeczka z kostkami do gry. Wszystkie elementy charakteryzują się ponadczasowym designem i pozwalają na swobodną zabawę w ich łączeniu. W kolejnych dostawach w przestrzeni 8288 concept store’u znajdą się także ubrania tej lifestyle’owej marki z Oslo.

1/11Biżuteria Tom Wood już w Polsce

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę