Znaleziono 0 artykułów
21.02.2020

Converse: Z miłości do siebie

Julia Właszczuk

Przy okazji premiery nowej kolekcji marka zachęca do pokochania siebie, takimi jakimi jesteśmy. Bohaterami kampanii zostali młodzi ludzie z całego świata, którzy nauczyli się akceptować siebie, a teraz chcą dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi. 

Według raportu „Health Behaviour in School-aged Children” przygotowanego dla Światowej Organizacji Zdrowia, Polska znajduje się w niechlubnej czołówce europejskich państw. Młodzi Polacy mają ogromne problemy z samoakceptacją. Zaburzenia postrzegania siebie zauważono już wśród najmłodszych. Nawet dziewięcio- i dziesięciolatki bywają przekonane, że nie są dość szczupłe, wystarczająco atrakcyjne czy interesujące jak ich rówieśnicy. Poczucie własnej wartości często uzależniają od liczby lajków na Instagramie, Facebooku i w innych mediach społecznościowych.

Aby to zmienić, konieczne jest wspieranie dzieci i młodzieży w drodze do samoakceptacji, budowania pozytywnej relacji z własnym ciałem i poczucia własnej wartości oraz reprezentacji, kładącej nacisk na naszą odmienność i różnorodność, a tym samym, wyjątkowość. Swoją cegiełkę zdecydował się dołożyć do tej misji Converse. Przy okazji premiery nowej kolekcji marka przygotowała kampanię społeczną Love Fearlessly, w której brand zachęca do bycia sobą i pokochania siebie. 

Bohaterami kampanii zostali członkowie kreatywnej społeczności Converse_X_, do której należą artyści, sportowcy i pasjonaci, podzielający wartości marki. Każdy z nich nauczył się, jak ważna jest samoakceptacja. Teraz chcą podzielić się swoim doświadczeniem z innymi, pokazując, że życie w zgodzie ze sobą to najprostsza droga do szczęścia. 

(Fot. materiały prasowe)

Nie staraj się żyć dla innych, żyj dla siebie – mówi Catherine Victoriano, ilustratorka, jedna z bohaterek kampanii. – Kochaj siebie, rób i twórz to, co czujesz. Nie oglądaj się na innych – radzi Pat, a Phila dodaje: – Kochać siebie to akceptować siebie na każdym etapie życia. W ramach akcji hasła ambasadorów umieszczono na plakatach, które będzie można znaleźć w przestrzeniach miast na wszystkich kontynentach – od Los Angeles po Sydney. 

W nowej kolekcji marki znalazły się klasyczny model Chuck Taylor 70 z wysoką cholewką w kolorze przygaszonego błękitu z powtarzającym się wzorem w serduszka. Print ten powraca również na krótszych trampkach w odcieniach szarości i czarnych na wysokiej podeszwie. Każdy model z linii opatrzono również hasłem „Love Fearlessly”. Dzięki kolekcji Converse nawet nasze trampki będą przypominać nam o tym, jak ważna jest miłość do samego siebie. 

Kolekcja „Love Fearlessly” będzie dostępna od 21 lutego w sklepach Converse, na converse.pl i w sklepach partnerskich.

1/11Kampania Converse Love Fearlessly

Phila

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę