Znaleziono 0 artykułów
17.09.2022
Artykuł partnerski

Premierowo na Vogue.pl: Bohaterowie kampanii Outhorn x Sexed.pl „Tell Us Your Story”

17.09.2022
Fot. Dorota Szulc

Majestatyczne piękno odległej Patagonii, ośnieżone szczyty Andów i zapierający dech lodowiec. Te niezapomniane krajobrazy stały się tłem kampanii Outhorn „Tell Us Your Story” z udziałem dwójki bohaterów: Van Nga Mai i Marcina Jacha. Trafili do niej dzięki wspólnej akcji marki Outhorn i fundacji Sexed.pl, zachęcającej do przekraczania własnych granic i spełniania marzeń.

Outhorn to marka, która od początku swojego istnienia na pierwszym planie stawia ludzi, budując społeczność #outhorncommunity, – ich historie oraz niezwykłe osobowości stanowią nieustanne źródło inspiracji dla twórców kolekcji. Właśnie dlatego powstała kampania Outhorn x Sexed.pl „Tell Us Your Story”. Jej celem jest udowodnienie, że każdy może spełniać swoje marzenia i stawiać czoła nawet największym wyzwaniom.

Fot. Dorota Szulc

Poza granicami

Każdy z nas jest inny, każdy wyjątkowy. Każdy z nas ma do opowiedzenia własną, niepowtarzalną historię. Mimo to wiele młodych osób obawia się podejmować wyzwania, zakładając, że nie są dość dobrzy, nie nadają się. Tymczasem to właśnie wyzwania są tym, co nas rozwija.

Dlatego w czerwcu tego roku marka Outhorn we współpracy z Sexed.pl — założoną przez Anję Rubik fundacją promującą edukację seksualną i podnoszącą wiedzę o inkluzywności, szczególnie wśród młodych ludzi — ogłosiła casting w celu wyłonienia bohaterów kampanii, która miała za zadanie zachęcenie do pokonywania własnych barier i udowodnienie, że granice istnieją jedynie w naszych głowach. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń Outhorn wraz z Sexed.pl wybrały dwie osoby. Szczęśliwcy wyruszyli w podroż w nieznane. Wyprawa do odległej Patagonii stała się również podróżą w głąb siebie. Miejsce nie było przypadkowe — jest metaforą drogi i wyzwań́, przed którymi nieustannie stajemy.

Fot. Dorota Szulc

Dwójce bohaterów kampanii — Van Nga Mai oraz Marcinowi Jachowi na drugim końcu świata przyszło się zmierzyć z zimową aurą i dziką naturą. Wyjazd wymagał od nich jednak nie tylko determinacji, lecz także odwagi, by pokonać własne granice oraz by podjąć wysiłek odnalezienia siebie w nowym otoczeniu i środowisku. Otoczeni dziewiczą naturą, w chłodzie argentyńskiej zimy wraz z całą ekipą stworzyli fantastyczne zdjęcia.

Fot. Dorota Szulc

Ich historie

Najnowsza kampania Outhorn nie bez przyczyny została zatytułowana „Tell Us Your Story” – to właśnie jej bohaterowie i ich historie są w niej najważniejsi. Kim jest dwójka szczęśliwców, którzy wyruszyli do Patagonii? Van Nga Mai pochodzi z Wietnamu, ale kilka lat temu przeprowadziła się do Polski. Jak łatwo się domyślić, początkowo nie było jej łatwo. Ale choć nowe miejsce zamieszkania przyniosło  Van Nga wiele wyzwań, jej historia pokazuje, jak ważne jest to, by pozostać sobą i zachować szacunek do tego, kim się jest. Jej historia to również przykład tego, jak zaakceptować siebie bez względu na kolor skóry czy pochodzenie. Pokazuje dobitnie, że tak naprawdę od nas samych zależy nasza przyszłość oraz to, jaką drogę obierzemy, by spełniać swoje marzenia. „Van Nga zakończyła swoje zgłoszenie słowami »bądź sobą«, a my dodajemy do tego: i pamiętaj, że każdy z nas jest wyjątkowy!”, mówi marka Outhorn.

Fot. Dorota Szulc

Drugi bohater kampanii „Tell Us Your Story” to Marcin Jach.  Jego historia stanowi piękny przykład tego, jak łączyć realizację marzeń z angażowaniem się̨ w pomoc innym. A także z podążaniem za swoimi pasjami — nawet na koniec świata. Marcin w swoim zgłoszeniu opowiedział o tym, jak sprzątał plaże dla lokalnych społeczności, uczył dzieci czy pomagał w budowie ekologicznej elektrowni, by poprawić́ komfort życia innych. Tym, co jest najbardziej inspirujące w historii Marcina, jest jego godna podziwu odwaga – pewnym krokiem szedł swoją drogą, angażował się, uwierzył w siebie. Stał się wsparciem dla innych, a to rola, której nie można przecenić.

Nie tylko na koniec świata

Bohaterowie kampanii „Tell Us Your Story” do Patagonii zabrali najnowszą kolekcję Outhorn. Czego możemy się po niej spodziewać? Jak zwykle przede wszystkim wygody i wysokiej jakości. Zarówno w kolekcji dla niej, jak i dla niego znajdziemy ciepłe, idealne nawet na największe chłody kurtki puchowe, wygodne płaszcze, a także cudownie ciepłe swetry oraz bluzy z kapturem i T-shirty. Nie zabrakło także komfortowych dresów. W kolekcji znajdziemy też akcesoria, takie jak np. miękkie, ciepłe czapki. Paleta barw utrzymana jest w stonowanej kolorystyce. Królują kolory ziemi — beże, brązy, a także oliwkowa zieleń i ponadczasowa czerń.

Fot. Dorota Szulc

Jesienno-zimowa kolekcja Outhorn, przetestowana przez bohaterów kampanii w najbardziej surowych warunkach, z pewnością sprawdzi się także w mniej ekstremalnych sytuacjach. Na pewno nie straszne jej będą polskie wiatry, deszcze i chłody. Elementy kolekcji, dzięki swojej ponadczasowej kolorystyce i minimalistycznemu designowi, pozwolą stworzyć niezliczoną ilość stylizacji. Wszystko to czyni z niej znakomitą bazę jesienno-zimowej garderoby. Bo to, co nosimy, również może wpłynąć pozytywnie na naszą pewność siebie i sprawić, że łatwiej będzie nam przekraczać granice i odważyć się na więcej.

Kolekcja dostępna jest na www.outhorn.com i w sklepach stacjonarnych Outhorn.

Fot. Dorota Szulc

Credits
Fotograf: Dorota Szulc
Asystent: Bartłomiej Suchoń
Modele: Van Nga Mai, Marcin Jach
MUA: Justyna Szczęsna
Head Designer kolekcji: Magda Cybula
Campaign Strategy: Kamila Raksimowicz
Produkcja: Ola Raszczuk

Natalia Jeziorek
Proszę czekać..
Zamknij