Znaleziono 0 artykułów
15.03.2018

Dear Drew. Moda według Drew Barrymore

Pop-up butik Dear Drew (Fot. Laurel Creative, materiały prasowe)

Córka chrzestna Stevena Spielberga i Sophii Loren jest nie tylko cenioną w Hollywood przedstawicielką aktorskiej arystokracji. W 2013 roku zaprezentowała światu swoją markę kosmetyczną Flower Beauty, a pięć lat później jej nowe przedsięwzięcie, linia ubrań i akcesoriów Dear Drew, podbija sieć i ulice Nowego Jorku.

Reżyserka, producentka, scenarzystka, królowa pozytywnego myślenia i światowej sławy gwiazda srebrnego ekranu. A także bizneswoman, która w październiku 2017 roku zaprezentowała światu swoją pierwszą markę odzieżową: Dear Drew. Premiera kolekcji autorstwa Barrymore odbyła się na platformie sprzedażowej Amazon.

Dear Drew to list miłosny do kobiet na całym świecie. Chcę, żeby kobiety noszące moje ubrania były najlepszą wersją siebie i wiodły inspirujące życie – czytamy w oficjalnym komunikacie prasowym marki.

Romantyzm z nutą vintage

Pop-up batik Dear Drew (Fot. Laurel Creative, materiały prasowe)

Tworząc kolekcję, aktorka idzie w ślady swoich koleżanek po fachu, takich jak Gwyneth Paltrow (Goop) czy Reese Witherspoon (Draper James). Prezentowane ubrania to perfekcyjne odzwierciedlenie jej prywatnego stylu: – Doceniam współczesny świat, ale jestem staromodną dziewczyną – wyznała Drew Barrymore w rozmowie z „WWD”. Dokładnie w takim duchu utrzymana jest linia Dear Drew.

Ubrania sygnowane jej nazwiskiem mają w sobie odrobinę romantyzmu; to kaszmirowe topy, kobiece sukienki z plisowanym dołem i wiązaniem przy szyi, kardigany z bufkami czy bluzki z falbaniastymi rękawkami. Barrymore stawia na retro sylwetki i pewną dozę ekscentryczności.

Drew Barrymore w pop-up butiku Dear Drew (Fot. Laurel Creative, materiały prasowe)
Pop-up butik Dear Drew / Fot. Materiały prasowe

Graficzne wzory oraz detale pełnią ważną rolę w jej kolekcji. Na podszewkach znajdziemy wyhaftowane wiadomości w stylu „There’s beauty in everything”, które mają przywoływać uśmiech na twarzy potencjalnej klientki. Kształt serca pojawia się nie tylko w logo marki, ale również na ubraniach i akcesoriach. Aktorka nie pierwszy raz sięga po ten symbol. W 2010 roku wydała album „Find It In Everything”, stanowiący zbiór jej własnych fotografii, dokumentujących rozmaite przedmioty i wzory w kształcie serca.

Przytulne 185 m2 w Nowym Jorku

Niespełna miesiąc po premierze linii ubrań, Drew Barrymore otworzyła pop-up butik przy Crosby Street w Nowym Jorku. W asortymencie, na przestrzeni 185 m2 sklepu, znajdziemy ubrania, dodatki i biżuterię marki Dear Drew, a także walizki i akcesoria do włosów.

Atmosfera miejsca, które w zaledwie trzy tygodnie aktorka razem ze swoją architektką zamieniły w niezwykle przytulne wnętrze, idealnie wpisuje się zarówno w samą kolekcję, jak i osobowość Barrymore. Uwagę od razu przykuwa witryna, na której znalazła się oversize’owa skrzynka na listy, ogromny mood board ze zdjęciami aktorki oraz maszyna do pisania, również z jej prywatnej kolekcji. Aktorka włożyła całą siebie w każdy detal i element wystroju o czym świadczy fakt, że około 85 procent mebli znajdujących się w butiku pochodzi z jej domu. To samo dotyczy książek, które dumnie eksponuje na sklepowych regałach.

Pop-up butik Dear Drew (Fot. Materiały prasowe)
Pop-up butik Dear Drew (Fot. Materiały prasowe)

Przy wystroju miejsca, zespół projektantów inspirował się podróżami, dlatego na półkach znajdziemy stare walizki, globusy, a na ścianach mapy i francuskie tapety w latające balony. Na podłogach leżą marokańskie dywany i makatki. Każdy element dekoracji jest szczegółowo przemyślany i dopracowany do perfekcji.

Aktorka chciała, żeby jej klientki czuły się w butiku swobodnie, jak w domu lub w ulubionej knajpie, w której chętnie spędzają czas. Bardzo istotną część wystroju stanowią przymierzalnie: – Przymierzanie ubrań potrafi być przerażającym i nieprzyjemnym doświadczeniem – wyznała aktorka w wywiadzie dla „WWD”. Barrymore sama zazwyczaj przymierza ubrania w zaciszu swojego domu i zależało jej na stworzeniu takiej właśnie atmosfery w sklepie. Trzy duże przymierzalnie oddzielone są czerwonymi, aksamitnymi kotarami. Całość z wygodnymi kanapami, na których można napić się szampana, wody lub herbaty przypomina przytulny salon, w którym zrelaksowane klientki mogą bez dodatkowego stresu zrobić zakupy. Obecnie data zamknięcia butiku nie jest znana, chociaż ma to nastąpić po około sześciu miesiącach.

Przymierzalnie w op-up butiku Dear Drew (Fot. Materiały prasowe)

Nowy projekt aktorki utrwala jej dotychczasowy wizerunek pewnej siebie, zaangażowanej w działalność społeczną bizneswoman, która stawia przede wszystkim na jakość, komfort oraz propagowanie pozytywnego myślenia wśród kobiet na całym świecie. Ambasadorka ONZ, autorka książek oraz świadoma siebie kobieta – Drew Barrymore udowadnia po raz kolejny, że we wszystkie przedsięwzięcia angażuje się całkowicie, nawet jeśli chodzi o takie drobnostki jak metki na ubraniach w swojej kolekcji czy pozowanie do zdjęć z fanami na walentynkowej imprezie. 

Katarzyna Pietrewicz-Żero
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę