
Wiralowe japonki z gumową podeszwą za 780 euro, renesans kultowych sneakersów Bekett od Isabel Marant oraz powrót Miu Miu na szczyt listy. Lyst ujawnił indeks najgorętszych produktów i marek drugiego kwartału 2025 roku.
Znamy już ranking Lyst Index na drugi kwartał 2025 roku. Jak wynika z raportu poddającego analizie trendy w modzie, na pierwszym miejscu najgorętszych marek plasuje się Miu Miu. Marka założona przez Miuccię Pradę w 1993 roku, wyprzedziła Loewe, swojego głównego konkurenta z pierwszego kwartału tego roku. Na trzecim miejscu znalazł się dom mody Saint Laurent, który od dłuższego czasu utrzymuje swoją pozycję w czołówce Lyst Index. Zaraz za nim znalazły się marki Prada, Coach oraz The Row, które awansowało o dwa miejsca, również za sprawą wiralowych klapek od marki sióstr Olsen.
Lyst Index to kwartalny ranking analizujący trendy w modzie. Jakie produkty znalazły się na jego szczycie w drugim kwartale 2025 roku?
Narzędzie pomaga śledzić zmiany w preferencjach konsumentów na całym świecie z uwzględnieniem takich czynników, jak popularność marek, zainteresowanie w mediach społecznościowych i wyniki sprzedaży. Co więc znalazło się wśród najbardziej pożądanych przedmiotów? Jakie marki są teraz na topie lub odrabiają straty? Ujawniamy i analizujemy ranking Lyst Index za drugi kwartał 2025 roku.
Obiekt westchnień it-girls? Wiralowe japonki od The Row przodują w rankingu najgorętszych produktów Lyst na drugi kwartał 2025 roku
Najgorętszy i najbardziej pożądany produkt drugiego kwartału 2025 roku to Dune Sandals od The Row. Za wersję z gumową podeszwą fashionistki były gotowe zapłacić aż 780 euro. Wiralowe japonki natychmiast się wyprzedały. Zaraz za nimi, na drugim miejscu w rankingu najgorętszych produktów, plasuje się biały tank top Skims. Głośna marka Kim Kardashian zachowała również swoje miejsce na 15. pozycji w rankingu. Ostatnie miejsce na podium zajęły krótkie, sportowe szorty adidasa, które chętnie lansowały w swoich stylizacjach it-girls, Hailey Bieber i Bella Hadid, a także, w wersji dla mężczyzn, aktor Paul Mescal. W rankingu najgorętszych produktów warto także zwrócić uwagę na ósme miejsce. Zajmują je sneakersy na koturnie Bekett od Isabel Marant, które pamiętamy z lat 2010-2015. Jak możemy wyczytać w raporcie Lyst Index, zainteresowanie ikonicznym modelem butów wzrosło w tym roku aż o 630 proc.
Znana z kolorowych wzorów marka Pucci powraca na salony w wielkim stylu. Noszą ją dziś Hailey Bieber, Dua Lipa czy Vittoria Ceretti
Włoska marka Pucci założona przez Emilia Puccciego powraca do łask. Po głośnym rebrandingu i objęciu stanowiska dyrektorki kreatywnej przez Camillę Miceli, marka z tradycją sięgającą początku lat 40. XX wieku, ponownie doczekała się czasu świetności. Jak dowiadujemy się z raportu Lyst Index na drugi kwartał 2025 roku, marka Pucci zanotowała w ciągu ostatnich trzech miesięcy wzrost popytu o całe 96 proc. W ostatnich kampaniach włoskiego giganta mogliśmy podziwiać it-girl Amelię Gray czy supermodelkę Alex Consani, a pokaz kolekcji na wiosnę-lato 2025 został zaprezentowany w skąpanym w słońcu Portofino. Ostatnio coraz chętniej ubrania Pucci noszą Hailey Bieber czy Dua Lipa. Wyciągamy więc z szaf apaszki i zwiewne sukienki z letnimi wzorami z metką Pucci, szperając przy okazji w second handach w poszukiwaniu perełek vintage.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.