
Adrien Brody zapisał się w historii kina, po raz drugi zdobywając Oscara. Aktora wyróżniono rolę w filmie „The Brutalist”. Teraz kontynuuje współpracę z marką COS, opowiadając o swoim osobistym stylu.
Adrien Brody od lat fascynuje się modą, traktując ją jako przedłużenie artystycznej ekspresji. – Noszę to, co czuję, że jest właściwe w danym momencie – mówi aktor. Styl marki COS idealnie współgra z jego estetyką charakteryzującą się ponadczasową elegancją, oszczędnością formy i jakością wykonania. W najnowszej kampanii, sfotografowanej przez Karima Sadliego i stylizowanej przez Jane How, aktor prezentuje sylwetki łączące klasykę z nowoczesnym minimalizmem.

Adrien Brody traktuje modę jako sposób artystycznej ekspresji. „Noszę to, co mi się akurat podoba”, mówi
Adrien Brody przyznaje, że wszystko, co robi – od aktorstwa, przez malarstwo, po komponowanie muzyki – bierze się z potrzeby wyrażania siebie. – Na początku nie dostrzegałem podobieństw, ale potem zrozumiałem, że wszystko to pochodzi z tego samego źródła inspiracji – wyjaśnia aktor. Ta świadomość przenika również do jego relacji z modą, gdzie ubrania stają się nie tylko elementem wizerunku, ale również częścią procesu twórczego.
Adrien Brody: Kostiumy mogą definiować postać tak jak scenariusz
W nowej kampanii COS Adrien Brody prezentuje sylwetki odzwierciedlające wyrafinowany, ale swobodny styl. Wpisują się w filozofię marki: klasyczne kroje, wysokiej jakości materiały i subtelna, ale wyrazista elegancja. – Czasami kostium definiuje postać tak samo jak scenariusz, a w życiu codziennym odpowiednio dobrane ubrania potrafią dodać pewności siebie i nadać charakter każdej chwili – podkreśla laureat Oscara.
Kampania COS na wiosnę-lato 2025 to kolejny przykład na to, że klasyka i nowoczesność mogą iść w parze, a styl, podobnie jak aktorstwo, bazuje na sztuce opowiadania historii.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.