Znaleziono 0 artykułów
14.09.2021
Artykuł sponsorowany

Kolekcja Magdy Mołek dla W.KRUK

Fot. Materiały prasowe

Gwiazda telewizji, dziennikarka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, ikona stylu – Magda Mołek zaprojektowała kolekcję biżuterii i akcesoriów MEA dla marki jubilerskiej W.KRUK. 

Życie to droga. Codziennie wyruszam w nią od nowa. Stawiam sobie cele, podejmuję wyzwania i zdarza się, że błądzę. Ale najważniejsze jest to, że robię to na własny rachunek. To moja droga – mówi Magda Mołek, nowa ambasadorka W.KRUK, która dla marki jubilerskiej stworzyła autorską kolekcję biżuterii i akcesoriów MEA. – Najważniejsze, by być w zgodzie ze sobą, bo wtedy niezależnie od tego, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy, jesteśmy w dobrym miejscu. U siebie – dodaje.

Ambicja, niezależność, satysfakcja – te wartości motywują do pracy jedną z najbardziej utalentowanych polskich dziennikarek, gwiazdę telewizji i ikonę stylu. Po wielu latach aktywności w jednej z najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce, dla której przeprowadzała wywiady z inspirującymi ludźmi, Mołek zdecydowała się na założenie własnego kanału na YouTubie. W programie „W MOIM STYLU”, który subskrybuje już ponad 120 tys. użytkowników, wystąpiły, m.in. olimpijka Katarzyna Zillmann, influencerka Red Lipstick Monster i gwiazda telewizji Małgorzata Rozenek-Majdan. 

Fot. Materiały prasowe

MEA: Biżuteria i akcesoria 

Teraz Magda Mołek podjęła się nowego wyzwania – jako ambasadorka marki W.KRUK stworzyła autorską kolekcję nawiązującą do wyznawanych przez nią wartości: rozwoju i samorealizacji. Do symboliki drogi kolorystyką i wzorami nawiązują biżuteria, chusty i skórzane akcesoria. 

Biżuteria wykonana ze srebra i pokryta 14-karatowym złotem jest świadomie przeskalowana. Podstawą kolekcji są duże formy nawiązujące do mody lat 90. XX w.: kolczyki w kształcie spiralki, łezki i półksiężyca albo geometrycznych form prostokąta, kwadratu i koła, czy też masywna bransoleta.

Fot. Materiały prasowe

Wspólnym elementem na poszczególnych elementach jest nieregularny motyw drogi, który mistrzowie z manufaktury W.KRUK zapisali na kruszcu. Nie zabrakło też naszyjników w formie cięższych łańcuchów albo delikatniejszych wisiorków oraz pierścionków: obrączek i sygnetów, a nawet ozdoby na bezprzewodowe słuchawki.

Na zdjęciach z kampanii reklamowej Magda Mołek nosi ulubione elementy kolekcji – pokaźne pierścionki i kolczyki w kształcie meandrującej ścieżki. 

Obok biżuterii, po raz pierwszy we współpracy z ambasadorką, powstała linia akcesoriów – sześć wzorów jedwabnych chust (rozmiary od 70x70 cm do 140x140 cm), skórzane torby, etui i portfele.

Fot. Materiały prasowe

Kolekcje gwiazd dla W.KRUK 

To nie pierwsza współpraca W.KRUK ze sławną ambasadorką. Marka jubilerska, której tradycja sięga 1840 r., od dawna inspiruje się wyjątkowymi kobietami. Od 2013 r. powstało siedem autorskich kolekcji gwiazd:  Freedom Martyny Wojciechowskiej (odsłony Freedom, Freedom WOLF EDITION oraz Freedom UNLIMITED), OHELO Ewy Chodakowskiej, Przyjaźń Magdaleny Cieleckiej i Mai Ostaszewskiej, EOS Alicji Bachledy-Curuś, VIS Kingi Rusin oraz VOCALISE Anny Marii Jopek.

Kolekcja MEA oraz akcesoria Magdy Mołek dla W.KRUK dostępne są od 14 września w sklepie internetowym wkruk.pl. 

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę