Znaleziono 0 artykułów
20.01.2021

Najmodniejsze braletki na wiosnę 2021

(Fot. Imax Tree)

Braletki jako bazę stylizacji widzieliśmy na pokazach Alberty Ferretti, Diora czy Versace. Wybraliśmy najładniejsze modele z kolekcji domów mody i popularnych marek.

Bardzo mała biała

Orseund Iris, ok. 930 zł (fot. materiały prasowe)

Nadchodzącej wiosny klasyczną białą koszulę zamieniamy na finezyjną braletkę. W połączeniu z cygaretkami z wysokim stanem, marynarką i sandałkami na szpilce nabierze formalnego charakteru. Zestawiona z lnianymi spodniami z szeroką nogawką lub ulubionymi dżinsami doskonale sprawdzi się jako element weekendowego i wakacyjnego stroju.

Dziewczyna z sąsiedztwa

Khaite, ok. 2190 zł (fot. materiały prasowe)

Znana z „Jeziora marzeń”, „Batman: Początek” czy „Telefonu” Katie Holmes to typowa amerykańska dziewczyna z sąsiedztwa. Nic więc dziwnego, że w latach 90. XX wieku dziewczyny z całego świata chciały wyglądać tak jak ona. Gdy po niemal 30 latach pojawiła się na ulicach Nowego Jorku w stylizacji z kaszmirowym topem i kardiganem marki Khaite założonej przez Catherine Holstein, przypomniała światu, że choć przez wiele lat żyła w cieniu, nigdy nie przestała być ikoną stylu.

Kobieta-Kot

Saint Laurent, ok. 1500 zł (fot. materiały prasowe)

Lateksowa braletka przełamuje stylizację. Fantastycznie zaprezentuje się zarówno z marynarką i klasycznymi cygaretkami czy spodniami ze skóry, jak i założona na białą koszulę. 

Powrót do przyszłości

Prada, ok. 2800 zł (fot. materiały prasowe)

Do stworzenia kolekcji Re-Nylon projektanci domu mody Prada użyli materiałów pozyskanych z recyklingu. Choć początkowo znalazł zastosowanie wyłącznie w akcesoriach marki, wśród najnowszych propozycji znaleźć można m.in. szorty, spódnice czy sukienki. Stworzona w duchu zero waste futurystyczna braletka świetnie odnajdzie się w garderobie kobiet, które nie boją się eksperymentować.

To nie mit

Versace, ok. 3300 zł (fot. materiały prasowe)

Podobne artykułyNajważniejsze trendy na wiosnę-lato 2021 cz. 1Katarzyna PietrewiczMeduza w logo marki Versace po raz pierwszy pojawiła się w 1993 roku. Wymyślona przez Gianniego Versace przypominała mu dzieła sztuki z rzymskich ruin, w których bawił się w dzieciństwie. Ubrania z kolekcji Versace miały mieć tę samą moc co mitologiczny urok Meduzy, który sprawiał, że zakochiwano się w niej bez pamięci. Najbardziej charakterystycznego dla marki elementu graficznego nie zabrakło też na ubraniach z najnowszej kolekcji – na biżuterii i braletkach.

Zza wschodniej granicy

Zhilyova Lingerie, 539 zł (fot. materiały prasowe)

Valeria Zhilyova, założycielka luksusowej marki bielizny Zhilyova Lingerie, łączy estetykę buduaru z najwyższym komfortem. Produkty tworzone w pracowni marki w Kijowie powstają z najwyższej jakości włoskich i francuskich materiałów. Obok koronek i jedwabiu w projektach z metką Zhilyova Lingerie dominują transparentne tkaniny. Bielizna ukraińskiej marki dostępna jest w kilkunastu butikach na świecie, m.in. we Francji, Japonii, Australii i Polsce.

Męskim okiem

Jacquemus, ok. 1200 zł (fot. materiały prasowe)

Jacquemus traktuje braletki jako element codziennej garderoby. Do dzianinowych modeli dołączyły geometryczne formy, z którymi kontrastują projekty z bufiastymi rękawami w rozmiarze XXL. Niezależnie od formy braletki francuski projektant zachęca, by łączyć ją ze spodniami albo spódnicą z wysokim stanem.

Urszula Zwiefka
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę