Znaleziono 0 artykułów
25.10.2018

Pierwszy butik Chanel już w Polsce

Chanel Fragrance & Beauty Boutique (Fot. Materiały prasowe)

Kiedy w 1910 roku Gabrielle „Coco” Chanel otworzyła swój pierwszy sklep z kapeluszami przy 21 Rue Cambon w Paryżu, nie spodziewała się, że rozpoczyna rewolucję, która na zawsze odmieni oblicze mody damskiej. Dziś projekty Chanel to nie tylko ubrania i dodatki, ale także uwielbiane przez miliony kobiet produkty do makijażu, zapachy oraz okulary przeciwsłoneczne. Od 17 października są dostępne w pierwszym polskim butiku marki w Galerii Mokotów.

Coco Chanel zwykła mawiać: – Zdecydowałam, kim chciałam być i właśnie taką osobą jestem. W chwilach smutku i rozpaczy radziła kobietom nałożyć makijaż, dopieścić twarz pielęgnacją, pomalować usta i... ruszyć do ataku! Pewność siebie i determinacja pozwoliły Coco zawojować nie tylko branżę mody. Jako pierwsza projektantka w historii w 1921 roku wypuściła na rynek autorski zapach. Chanel No.5 bardzo szybko zyskał miano kultowego. Na tym jednak nie poprzestała. Kilka lat później postanowiła podbić świat linią produktów do makijażu, a także pierwszą kolekcją kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. 

Chanel Fragrance & Beauty Boutique (Fot. Materiały prasowe)

Dzisiaj czerwona szminka sygnowana logo Chanel czy najsłynniejsze na świecie perfumy, których twarzą były takie gwiazdy jak Catherine Deneuve czy Nicole Kidman, to klasyki na miarę słynnej małej czarnej czy tweedowej marynarki. Od 17 października produkty do makijażu i pielęgnacji francuskiego domu mody, a także okulary przeciwsłoneczne, są dostępne w pierwszym w Polsce butiku marki, który powstał w Galerii Mokotów.

Wchodząc do butiku, nie sposób nie oprzeć się wrażeniu, że sama Coco czułaby się tutaj jak u siebie. Wszystko za sprawą wystroju wnętrza, który urzeka śmiałością i elegancją jednocześnie oraz ferii zapachów, które witają nas już przy samym wejściu. Lakierowane czarne konsole, na których eksponowane są produkty, wyraźnie kontrastują z białymi ścianami. Uwagę zwraca także ekspozycyjny stół, zachęcający klientów Chanel Fragrance & Beauty Boutique do zapoznania się z nowościami i pełną gamą oferowanych produktów.

Chanel Fragrance & Beauty Boutique (Fot. Materiały prasowe)

A zdecydowanie jest z czego wybierać. Kosmetyki do makijażu, nad którymi czuwa Lucia Pica, Chanel Global Creative Designer Makijażu i Koloru, to autorskie wizje, w których skład wchodzą produkty do makijażu ust, oczu, twarzy i paznkoci. Pica za każdym razem oferuje klientkom paletę kolorystyczną zgodną z najnowszymi trendami i dostosowaną do ich potrzeb. Tak jak w przypadku jej ostatniej, dziewiątej kolekcji. Postanowiła w niej skupić się na teksturach, zwracając się w stronę intensywności, którą oferują matowe odcienie. W butiku konsultantki marki są do dyspozycji klientów. Nie tylko po to, by doradzić przy wyborze odpowiednich kosmetyków, ale także zdiagnozować indywidualne potrzeby pielęgnacyjne naszej skóry. Co więcej, Chanel zapewnia klientom możliwość zarezerwowania osobistego spotkania z jednym z ekspertów butiku.

Chanel Fragrance & Beauty Boutique (Fot. Materiały prasowe)

W ofercie Chanel Fragrance & Beauty Boutique znajdziemy także szeroką gamę zapachów. Poczynając od wspomnianego wcześniej, legendarnego N°5, po najnowsze propozycje francuskiego domu mody, czyli Gabrielle Chanel i Les Eaux de Chanel stworzone przez Oliviera Polge’a. Kolekcja perfum Les Eaux de Chanel została zainspirowana trzema destynacjami, drogimi sercu samej Gabrielle. Paris-Deauville to ziołowy, orzeźwiający zapach, który przenosi nas na wybrzeża Normandii. Paris-Venise to z kolei ukłon w stronę Wenecji, w której Coco zakochała się w 1920 roku. I wreszcie Paris-Biarritz, który odzwierciedla styl i swobodę miasta, w którym Gabrielle zainaugurowała swoją działalność. Ponadto w butiku czeka na nas kolekcja szesnastu zapachów w identycznych flakonach – Les Exclusifs de Chanel, a ekspert w dziedzinie zapachów zawsze będzie służył nam pomocą.

Chanel Fragrance & Beauty Boutique (Fot. Materiały prasowe)

W ekskluzywnej przestrzeni, przełamywanej intensywnymi barwami, uroda i modą idą ze sobą w parze. Dlatego dopełnieniem asortymentu kosmetyków są okulary przeciwsłoneczne, czyli niezbędnik każdej kobiety. Prezentowana kolekcja zawiera wszystkie najnowsze modele marki, które eksponują cechy charakterystyczne domu mody Chanel: perły, tweed oraz plecione łańcuszki. 

Pierwszy w Polsce butik francuskiego domu mody łączy w sobie klasę i odwagę. Dzięki profesjonalnej obsłudze i perfekcyjnemu wyeksponowaniu oferowanych produktów, klienci będą mogli poczuć nie tylko wyjątkowość marki Chanel, ale również lepiej poznać samych siebie.

Katarzyna Pietrewicz-Żero
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę