Znaleziono 0 artykułów
16.09.2025
Artykuł partnerski

Pierwszy Pokaz Wartości L’Oréal Paris był manifestem kobiecej siły i solidarności

16.09.2025
(Fot. Alicja Kozak)

Zdjęcia ze słynnych Le Défilé LOréal Paris co roku obiegają cały świat. Przez ostatnich siedem lat ambasadorki marki z Andie MacDowell, Jane Fondą, Kendall Jenner, Carą Delevingne czy Evą Longorią na czele z dumą przemierzały wybieg pod wieżą Eiffla, otwierając Tydzień Mody w Paryżu. Tym razem po raz pierwszy namiastkę tej atmosfery przepełnionej kobiecą siłą i energią mogliśmy poczuć także w Warszawie.

4 września Pokaz Wartości LOréal Paris z udziałem polskich ambasadorek i przyjaciółek marki przeniósł atmosferę siostrzeństwa, wzajemnego wsparcia i kobiecej siły do Warszawy. Motywacją do organizacji tego wydarzenia były wyniki raportu HerStories 2023. Wynika z niego, że zaledwie 33% Polek czuje się wyjątkowymi osobami, choć postrzegają tak inne kobiety. LOréal Paris, jako marka, która od lat wspiera kobiety w odkrywaniu własnej siły i wartości, postanowiła oddać głos swoim konsumentkom. Na pokaz zaproszono kobiety, które każdego dnia zmagają się z brakiem pewności siebie, ale jednocześnie znajdują w sobie siłę, by inspirować i wspierać innych.

Pokaz Wartości został stworzony z myślą o nich. Klientki i ich historie podbiły wybieg LOréal Paris

(Fot. Natalia Poniatowska)

W maju 2025 roku, we współpracy z partnerem strategicznym – drogerią Rossmann, marka LOréal Paris zorganizowała konkurs, w którym każdy mógł podzielić się swoim „manifestem wartości”. Wygraną były udział w Pokazie Wartości oraz sesja zdjęciowa. Do konkursu zgłosiło się ponad 500 kobiet i mężczyzn, a spośród nich wybrano 15 inspirujących historii. Są to opowieści o macierzyństwie, odwadze, budowaniu pewności siebie i pokonywaniu przeciwności, a każdą z nich możecie poznać na stronie LOréal Paris.

Według wspomnianego raportu HerStories 2023 możemy wyróżnić trzy aspekty naszego życia, które sprawiają, że czujemy się wyjątkowe. Są to kobiecość i to, jaką satysfakcję przynoszą nam nasze życie i praca, macierzyństwo oraz relacje międzyludzkie. Na takie bloki podzielono warszawski pokaz marki. Każdy z nich wyróżniał się specjalnie przygotowaną oprawą oraz manifestem, będącym silnym głosem kobiet – Grażyny Torbickiej oraz Magdaleny Boczarskiej.

Polskie ambasadorki LOréal Paris na warszawskim Pokazie Wartości

(Fot. Alicja Kozak)

Wzorem paryskiego pokazu również podczas warszawskiego wydarzenia na wybiegu pojawiły się niezwykłe kobiety, które od lat dzielą z LOréal Paris wspólne wartości: Grażyna Torbicka, Julia Wieniawa-Narkiewicz i Magdalena Boczarska. Julia otworzyła pokaz występem ze swoim głośnym utworem „Kocham”, który idealnie wprowadził nas w atmosferę wieczoru. Gwiazda wybrała na ten wieczór dwie kreacje z selekcji PRM oraz Answear, które uzupełniła butami Vandy Novak. Na ten wyjątkowy wieczór Grażyna Torbicka i Magda Boczarska także postawiły na stylizacje z Answear i buty Vandy Novak.

(Fot. Alicja Kozak)

Na wybiegu pojawili się również przyjaciółki i przyjaciele marki, którzy prezentowali swój wyjątkowy styl bycia i manifestowali swoje wartości. Należeli do nich Żaklina Ta Dinh i Mikołaj Bagiński, którzy wystąpili w stylizacjach z PRM. Matylda Bagińska wraz z resztą influencerów, konsumentek oraz aktywistek wybrała stylizacje z Answear. Na scenie pojawili się także m.in. Marta Lech-Maciejewska, Emilia Fiedorowicz, Martyna Kaczmarek, Łukasz Trochonowicz (Luka) z mamą Edytą, Bogna Sworowska, Osi Ugonoh oraz Łukasz Bogusławski.

W LOréal Paris każda kobieca historia jest warta opowiedzenia

(Fot. Natalia Poniatowska)

Warszawska edycja Pokazu Wartości LOréal Paris miała niezwykle emocjonalny charakter. Poza dobrze znanymi wszystkim ambasadorkami i przyjaciółkami marki na wybiegu pojawiły się także aktywistki oraz konsumentki, które zdecydowały się podzielić własnymi historiami o pewności siebie, kobiecości i wyjątkowości. Wydarzenie wzbogaciła obecność kobiet zaangażowanych społecznie i zawodowo w działania na rzecz równości, siostrzeństwa i wspierania innych. W wyjątkowym teamie Pokazu Wartości LOréal Paris znalazły się Olga Kozierowska – założycielka Sukcesu Pisanego Szminką, Bianka Zalewska – dziennikarka, aktywistka społeczna, Sylwia Gregorczyk-Abram – działaczka na rzecz praw kobiet, i Aleksandra Karasińska – dyrektorka Fundacji Rignier Axel Springer Polska.

Każda kobieta ma historię wartą opowiedzenia. Naszym celem było oddanie głosu konsumentkom i pokazanie, że wyjątkowość nie wynika z perfekcji, ale z różnorodności doświadczeń i odwagi, by być sobą. Chcemy, by każda kobieta mogła powiedzieć z dumą: jestem tego warta – podkreśla Magdalena Efler, Brand Advocacy Leader LOréal Paris Poland & Baltics.

Tego wieczoru hasło „Jestem tego warta” wybrzmiało z zupełnie nową mocą. Tym samym marka LOréal Paris zapoczątkowała drogę wsparcia kobiet w poszukiwaniu wewnętrznej siły i pewności siebie oraz rozwijaniu idei siostrzeństwa.


Reżyser pokazu: Maciej Sobociński
Choreografia: Maciej Zakliczyński
Tancerze: Kaja Środka
Stylizacje: Karla Gruszecka
Zdjęcia: Natalia Poniatowska, Alicja Kozak
Oprawa muzyczna: Wojciech Urbański
Produkcja: endorfina events
Strategia: McCann Poland
Działania PR & influencers: ENYO
Partnerzy wydarzenia: Martini, Answear, PRM.pl

Ewelina Kołodziej
  1. Uroda
  2. Makijaż i włosy
  3. Pierwszy Pokaz Wartości L’Oréal Paris był manifestem kobiecej siły i solidarności
Proszę czekać..
Zamknij