Pierwszy Pokaz Wartości L’Oréal Paris był manifestem kobiecej siły i solidarności

Zdjęcia ze słynnych Le Défilé L’Oréal Paris co roku obiegają cały świat. Przez ostatnich siedem lat ambasadorki marki z Andie MacDowell, Jane Fondą, Kendall Jenner, Carą Delevingne czy Evą Longorią na czele z dumą przemierzały wybieg pod wieżą Eiffla, otwierając Tydzień Mody w Paryżu. Tym razem po raz pierwszy namiastkę tej atmosfery przepełnionej kobiecą siłą i energią mogliśmy poczuć także w Warszawie.
4 września Pokaz Wartości L’Oréal Paris z udziałem polskich ambasadorek i przyjaciółek marki przeniósł atmosferę siostrzeństwa, wzajemnego wsparcia i kobiecej siły do Warszawy. Motywacją do organizacji tego wydarzenia były wyniki raportu HerStories 2023. Wynika z niego, że zaledwie 33% Polek czuje się wyjątkowymi osobami, choć postrzegają tak inne kobiety. L’Oréal Paris, jako marka, która od lat wspiera kobiety w odkrywaniu własnej siły i wartości, postanowiła oddać głos swoim konsumentkom. Na pokaz zaproszono kobiety, które każdego dnia zmagają się z brakiem pewności siebie, ale jednocześnie znajdują w sobie siłę, by inspirować i wspierać innych.
Pokaz Wartości został stworzony z myślą o nich. Klientki i ich historie podbiły wybieg L’Oréal Paris

W maju 2025 roku, we współpracy z partnerem strategicznym – drogerią Rossmann, marka L’Oréal Paris zorganizowała konkurs, w którym każdy mógł podzielić się swoim „manifestem wartości”. Wygraną były udział w Pokazie Wartości oraz sesja zdjęciowa. Do konkursu zgłosiło się ponad 500 kobiet i mężczyzn, a spośród nich wybrano 15 inspirujących historii. Są to opowieści o macierzyństwie, odwadze, budowaniu pewności siebie i pokonywaniu przeciwności, a każdą z nich możecie poznać na stronie L’Oréal Paris.
Według wspomnianego raportu HerStories 2023 możemy wyróżnić trzy aspekty naszego życia, które sprawiają, że czujemy się wyjątkowe. Są to kobiecość i to, jaką satysfakcję przynoszą nam nasze życie i praca, macierzyństwo oraz relacje międzyludzkie. Na takie bloki podzielono warszawski pokaz marki. Każdy z nich wyróżniał się specjalnie przygotowaną oprawą oraz manifestem, będącym silnym głosem kobiet – Grażyny Torbickiej oraz Magdaleny Boczarskiej.
Polskie ambasadorki L’Oréal Paris na warszawskim Pokazie Wartości

Wzorem paryskiego pokazu również podczas warszawskiego wydarzenia na wybiegu pojawiły się niezwykłe kobiety, które od lat dzielą z L’Oréal Paris wspólne wartości: Grażyna Torbicka, Julia Wieniawa-Narkiewicz i Magdalena Boczarska. Julia otworzyła pokaz występem ze swoim głośnym utworem „Kocham”, który idealnie wprowadził nas w atmosferę wieczoru. Gwiazda wybrała na ten wieczór dwie kreacje z selekcji PRM oraz Answear, które uzupełniła butami Vandy Novak. Na ten wyjątkowy wieczór Grażyna Torbicka i Magda Boczarska także postawiły na stylizacje z Answear i buty Vandy Novak.

Na wybiegu pojawili się również przyjaciółki i przyjaciele marki, którzy prezentowali swój wyjątkowy styl bycia i manifestowali swoje wartości. Należeli do nich Żaklina Ta Dinh i Mikołaj Bagiński, którzy wystąpili w stylizacjach z PRM. Matylda Bagińska wraz z resztą influencerów, konsumentek oraz aktywistek wybrała stylizacje z Answear. Na scenie pojawili się także m.in. Marta Lech-Maciejewska, Emilia Fiedorowicz, Martyna Kaczmarek, Łukasz Trochonowicz (Luka) z mamą Edytą, Bogna Sworowska, Osi Ugonoh oraz Łukasz Bogusławski.
W L’Oréal Paris każda kobieca historia jest warta opowiedzenia

Warszawska edycja Pokazu Wartości L’Oréal Paris miała niezwykle emocjonalny charakter. Poza dobrze znanymi wszystkim ambasadorkami i przyjaciółkami marki na wybiegu pojawiły się także aktywistki oraz konsumentki, które zdecydowały się podzielić własnymi historiami o pewności siebie, kobiecości i wyjątkowości. Wydarzenie wzbogaciła obecność kobiet zaangażowanych społecznie i zawodowo w działania na rzecz równości, siostrzeństwa i wspierania innych. W wyjątkowym teamie Pokazu Wartości L’Oréal Paris znalazły się Olga Kozierowska – założycielka Sukcesu Pisanego Szminką, Bianka Zalewska – dziennikarka, aktywistka społeczna, Sylwia Gregorczyk-Abram – działaczka na rzecz praw kobiet, i Aleksandra Karasińska – dyrektorka Fundacji Rignier Axel Springer Polska.
– Każda kobieta ma historię wartą opowiedzenia. Naszym celem było oddanie głosu konsumentkom i pokazanie, że wyjątkowość nie wynika z perfekcji, ale z różnorodności doświadczeń i odwagi, by być sobą. Chcemy, by każda kobieta mogła powiedzieć z dumą: jestem tego warta – podkreśla Magdalena Efler, Brand Advocacy Leader L’Oréal Paris Poland & Baltics.
Tego wieczoru hasło „Jestem tego warta” wybrzmiało z zupełnie nową mocą. Tym samym marka L’Oréal Paris zapoczątkowała drogę wsparcia kobiet w poszukiwaniu wewnętrznej siły i pewności siebie oraz rozwijaniu idei siostrzeństwa.
Reżyser pokazu: Maciej Sobociński
Choreografia: Maciej Zakliczyński
Tancerze: Kaja Środka
Stylizacje: Karla Gruszecka
Zdjęcia: Natalia Poniatowska, Alicja Kozak
Oprawa muzyczna: Wojciech Urbański
Produkcja: endorfina events
Strategia: McCann Poland
Działania PR & influencers: ENYO
Partnerzy wydarzenia: Martini, Answear, PRM.pl
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.