Znaleziono 0 artykułów
09.05.2019
Artykuł partnerski

SunLoox: Okulary jak biżuteria

09.05.2019
Kenzo jesień-zima 2019-2020 (Fot. ImaxTree)

Podczas warsztatów Express Yourself, które odbędą się 11 i 12 maja w ramach Jazz Art Fashion Festival w warszawskim Centrum Praskim Koneser, okulary z oferty marki SunLoox posłużą jako baza do stworzenia wyjątkowych stylizacji.

Kiedyś ich noszenie było przykrym obowiązkiem, dziś coraz częściej stanowią istotny element stylizacji. Okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne to dodatek pozwalający nadać charakteru nawet najprostszej kreacji. Szczególnie wtedy, gdy w kwestii ich wyboru zaufamy ekspertom marki SunLoox.

SunLoox to sieć optyczna prezentująca całkiem nowe spojrzenie na okulary. Marka ta traktuje oprawki jak biżuterię, która dopasowuje się do osobowości i stylu życia noszącego. Stanowią element stylizacji, który pozwala na wyrażenie swojego charakteru, a jednocześnie sprawiają, że możemy poczuć się pewniej.

Salon SunLoox (Fot. Materiały prasowe)

– Jak wiadomo, oczy to najważniejsza część naszej twarzy. To na nich jesteśmy skupieni podczas rozmowy. Wszystko, co jest w ich obrębie, natychmiast przykuwa naszą uwagę. Jeśli chcemy być zauważalni, okulary powinny grać główną rolę w naszym wizerunku – tłumaczy Kacper Bojański, ambasador marki SunLoox, optometrysta, ekspert ds. konsultacji stylistycznej z klientem. – Już kilka lat temu okulary stały się formą wyrażania siebie. Czasem zdarza się także, że okulary, czy to korekcyjne czy przeciwsłoneczne, stanowią bazę stylizacji i mogą nadać charakter całości. Nikt nie pamięta garnituru Jamesa Bonda z filmu „Spectre”, ale każdy pamięta okulary przeciwsłoneczne marki Tom Ford, model Snowdon – tłumaczy Bojański. Okulary mogą też zmienić sposób, w jaki widzą nas inni. – Okularami jesteśmy w stanie zbudować swój wizerunek, w zależności od tego, jak w danej sytuacji chcemy być postrzegani. Każda para oprawek może dawać informacje o naszym rozmówcy. Ta sama osoba w zależności od ramki okularowej może wydawać się bardziej zdeterminowana i autorytatywna albo wyluzowana i kreatywna – wyjaśnia Kacper Bojański.

Proces dopasowywania oprawek w salonie SunLoox (Fot. Materiały prasowe)

Chcąc jak najlepiej sprostać oczekiwaniom klientów, SunLoox ma w swojej ofercie szeroki wachlarz oprawek od znanych projektantów, takich jak Dita, Kenzo, Thierry Lasry, Chloe, Dior, Gucci, Kaleos, Porsche Design, Yves Saint Laurent, Marc Jacobs i wiele innych. Marka ma jednak do zaoferowania klientom znacznie więcej. SunLoox dysponuje bowiem metodą dopasowania oprawek wywodzącą się prosto z Mediolanu. Została ona opracowana wspólnie z Angelicą Pagnelli – specjalistką eyewear, która na co dzień jest konsultantką oraz trenerką kreowania wizerunku i stylu. Od ponad 15 lat Pagnelli jest prywatnym doradcą włoskich celebrytów, artystów i dziennikarzy. Należącdo AICI (Międzynarodowe Stowarzyszenie Konsultantów Wizerunku), osiągnęła najwyższy poziom stowarzyszenia: Certified Imagine Master. Nowatorska metoda, którą pomogła stworzyć, pozwala najlepiej dopasować oprawki do cech charakteru. Jak przekonują eksperci SunLoox, Polacy nie chcą już nosić tych samych okularów na wszystkie okazje i przez wiele lat, dlatego marka zachęca do eksperymentowania z trendami. Bo choć markowe oprawki to często spory wydatek, taka inwestycja zawsze się opłaca. – To inwestycja w jakość. Oprawki wykonane z najwyższej jakości materiałów, często ręcznie, cechuje dbałość o każdy detal. Bez względu na styl okularów, już na pierwszy rzut oka widać różnicę pomiędzy markowymi oprawamia ramkami z niższej półki. O dobrze wykonane okulary łatwiej też dbać, ponieważ są one trwalsze niż tańsze oprawki czy podróbki – przekonuje Kacper Bojański. 

Mandy Bork w okularach Celine (Fot. Christian Vierig/Getty Images)

SunLoox dysponuje także innowacyjną technologią, pozwalającą na jak najlepszy dobór szkieł. – Pierwszym filarem jest zastosowanie jeszcze przed pomiarem refrakcji ankiety stworzonej przez amerykański Uniwersytet Optometrii. Narzędzie to poszerza diagnostykę i pozwala skupić się specjaliście na najbardziej dokuczliwych dolegliwościach pacjenta. Drugim jest unikalny na skalę kraju system pomiaru refrakcji. Dzięki niemu wszyscy specjaliści kierują się procedurą spełniającą wysokie standardy zgodne z tymi przyjętymi przez Polskie Towarzystwo Optyki i Optometrii – wymienia Bojański. Wysoki standard to jednak nie wszystko, bo system do prowadzenia badania pozwala także na konsultacje online najtrudniejszych przypadków. – Konsultant nie musi być obecny w tym samym salonie optycznym, porady może udzielić z dowolnego miejsca na świecie. Wystarcządostęp do internetu i urządzenie mobilne. Możliwość zaangażowania najlepszych specjalistów z Polski i Europy stała się dla nas faktem – przekonuje Kacper Bojański. Trzeci filar innowacyjności to indywidualne pomiary parametrów, które SunLoox wykonuje wszystkim pacjentom. – Daje to niezwykłą precyzję montażu szkieł okularowych do opraw. Z kolei wysoka precyzja pomiarów pozwala na zastosowanie najnowocześniejszych indywidualnych konstrukcji progresywnych i jednoogniskowych. Łącząc te trzy elementy, dajemy pacjentom najwyższy komfort widzenia i użytkowania okularów. Dodając do tego oprawy okularowe światowych designerów, stajemy się liderem innowacyjnych rozwiązań korekcji wad wzroku –wyjaśnia Bojański.

Warsztaty poprowadzą: Klaudia Tarka (Klatex), Magda Jagnicka (stylistka), Julia Oleś (Fabjulus), Marta Lech-Maciejewska (SuperStyler Blog) i Kacper Bojański (ekspert SunLoox)

Maria Rosaria Rizoo w okularach Thierry Lasry (Fot. Christian Vierig/Getty Images)
Natalia Jeziorek
Proszę czekać..
Zamknij