Znaleziono 0 artykułów
16.04.2019

Wyraź swoje piękno z Zalando

Katarzyna Pietrewicz-Żero

Piękno ma wiele twarzy. „Wyglądaj tak jak lubisz” – głosi spot reklamowy Zalando, którym platforma zakupowa promuje najnowszą kategorię produktów, czyli Beauty.

– Wprowadzenie kategorii Beauty w Zalando było dla nas naturalnym krokiem, aby stać się pierwszym wyborem klientów podczas zakupów modowych i lifestyle’owych – twierdzi Pamela Wade-Lehman, Head of Beauty w Zalando. Zakupowy gigant pod koniec zeszłego roku rozszerzył swoją ofertę w Polsce oraz w Austrii o produkty do pielęgnacji ciała, włosów oraz do makijażu. Wcześniej testował takie rozwiązanie w Niemczech oraz w stacjonarnym showroomie Zalando Beauty Station w Berlinie, gdzie klienci wciąż mogą testować i kupić produkty aż 75 marek kosmetycznych.

Zalando, które jeszcze dekadę temu wydawało się szalonym pomysłem dwóch kolegów z uczelni, dzisiaj jest międzynarodową platformą zakupową, dla której satysfakcja klienta jest na pierwszym miejscu. – W trakcie rozmów z naszymi Klientami zdaliśmy sobie sprawę, że piękno jest dla nich czymś bardzo indywidualnym i osobistym – mówi Jonny Ng, Director Marketing Strategy & Campaigns w Zalando. Dlatego kampania promująca produkty Beauty ma zachęcać do eksponowania swojego stylu i osobowości. Wyrażanie swojego piękna nie powinno być bowiem podyktowane oczekiwaniami innych. Prawdziwe piękno zaczyna się wtedy, gdy koncentrujemy się na sobie.

W spocie reklamowym pojawiają się więc nie tylko modele i modelki, ale także osoby niezwiązane z modelingiem. Udowadniają, że piękno ma wiele twarzy i nie da się go w żaden sposób zaszufladkować. Marta Gawron, Nadine Leopold, Anuthida Ploypetch, Cajsa Wessberg, Charli Howard i Marvin Durell zostali zaproszeni na sesję zdjęciową do londyńskiego studia. Przed rozpoczęciem prac poproszono ich o samodzielne poprawienie fryzury i wykonanie ulubionego makijażu. Nie wiedzieli jednak, że cały czas filmują ich ukryte kamery. Utrzymany w naturalnym klimacie spot prezentuje członków ekipy sprawdzających odcienie szminek i podkładów, testujących kremy i balsamy, a także starannie układających włosy z użyciem dostępnych na Zalando produktów.

Na platformie znajdziemy kosmetyczne propozycje od 250 marek, wśród których znajdują się te dobrze znane jak np. Clinique czy M.A.C., jak i te bardziej niszowe. Co więcej, niemiecki gigant już zapowiada nowości i rozbudowanie bazy o produkty NYX, Oribe czy Bumble and Bumble.

 

1/18Wyraź swoje piękno z Zalando

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę